بیانیه ناحیه مقاومت بسیج خاتم به مناسبت روز جهانی قدس:
در بیانیه ناحیه مقاومت بسیج خاتم آمده است : ما آحاد مردم ایران اسلامی در روز قدس با حضورمان در راهپیمایی خواستار نابودی همه مظاهر ظلم خواهیم بود.
کد خبر: ۸۷۰۳۳۷۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در آستانه روز جهانی قدس ناحیه مقاومت بسیج خاتم در بیانیه ای آورده است :

در سال 1967 میلادی شاهد اشغال قبله اول مسلمین توسط رژیم جعلی اسرائیل بودیم . رژیم اشغالگر قدس در سال 1967 میلادی با اشغال شهر بیت المقدس بافت جمعیتی شهر را بر هم زد و با مصادره خانه های فلسطینی ها ایشان را از سرزمین خود خارج ساخت و مصرانه قانون بازگشت را اجرایی ساخت .

طبق این قانون هر یهودی در هرگوشه جهان از حق مهاجرت به سرزمین اشغالی فلسطین برخوردار گردید .

قانون بازگشت هیچ حقی را برای مردم فلسطین قائل نیست و اجازه ظلم ستیزی را به اسرائیل می دهد ، ظلمی که توسط بت شکن قرن اخیر خمینی کبیر( ره ) دیده شد و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در تمام جهان طنین انداز گردید . امام راحل با این حرکت یک نگاه کلان به اسلام و مسائل مسلمین ایجاد کردند تا نکند مسلمانان با نگاه خرد و ملی صرف به انزوا کشیده شوند .

ما وظیفه داریم در هر کجا مظلومی باشد او را یاری رسانیم ، حال در هر کجای عالم و با هر زبان و دیدگاهی که باشد . باشد که این حرکت ما مورد رضایت امام زمان ( عج ) قرار گیرد .

به فضل الهی و با هوشیاری جهان اسلام هر روز جبهه استکبار مجبور به عقب نشینی بیشتر و جبهه مقاومت حرکتی رو به جلو را شاهد است که با نصرت الهی حتما جبهه حق پیروز و موفق خواهد بود و ما آحاد مردم ایران اسلامی در روز قدس با حضور مان خواستار نابودی همه مظاهر ظلم خواهیم بود .

ارسال نظرات