بیانیه سپاه کنگان به مناسبت روز جهانی قدس

روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله ی آزادی فلسطینیان از یوغ غده ی سرطانی صهیونیسم، است

سپاه ناحیه کنگان بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۰۳۳۳۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرنگاربسیج از کنگان، ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس و عرصه ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت های حق طلب و آزادی خواه در مقابل قدرت های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.


روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله ی آزادی فلسطینیان از یوغ غده ی سرطانی صهیونیسم، و بیانگر این نکته ی مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی شود بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت هایی شنیده می شود که سالها تحت یک مشت مستبد خودباخته، خفه شده بودند.


در این روز عزیز که به حق دست یاری خداوند متعال در آن مشهود است، همه ی عالم نظاره گرند که حتی تشنگی و گرسنگی هم نمی تواند مانع مطالبات اسلامی و انسانی مسلمانان شود و چگونه هیچ مسلمانی خفت و ذلت را نمی پذیرد و دل به سنت های دشمن شکن الهی بسته است.


رژیم اشغالگر قدس تاکنون تحت حمایت و زیر سایه ی رژیم ها و دولت هایی بود که از هر طرف آن را احاطه کرده بودند ولی اکنون تقدیر الهی بر این مسقر شده که اگر به توسعه طلبی بیندیشد، عملا دایره ی مساحت جنگ علیه خود را گسترش خواهد داد.


تحولات جهانی و منطقه ای، اثبات کرده اند که اسرائیل، غده ای سرطانی از نوع خوش خیم بوده که خودبه خود درحال فساد و زوال است و این رژیم جعلی هم چون مردابی راکد، در وسط ملت های بیدار احاطه شده که محو کامل این قوم پلید، جزو اولویت های اولیه ی آنهاست.


امسال هم مانند سالهای گذشته، تمامی مردم آزادی خواه جهان، در روز جهانی قدس، مشت های گره کرده ی خود را، به سمت دهان پر از نکبت صهیونیسم و حامیان آن نشانه می گیرند و پیام آور نجات مظلومین خواهند شد و به جهانیان اعلام خواهند کرد که مسائل مهمتری برای پرداختن توسط آزادگان جهان وجود دارد که البته با لابی های صهیونیستی و صحنه گردانی مستکبران عالم مردم مظلوم سوریه آماج بی عدالتی ها و دخالت های بیگانگان قرار می گرند و بهار بیداری اسلامی در گیر و دار نظام های سرمایه داری مصادره به غیر می شود. اما باید دانست و باور داشت که زمانه زمان بیداری و آزادگی همه جهانیان بویژه ملتهای اسلامی است که باید با تاسی به این روز مقدس مانع تراشی ها و خباثت های مستکبران را نقش بر آب کرده و با اتحاد همه جانبه علیه دشمن واقعی مسلمین قیام کنند.

ارسال نظرات