پیام حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام انزجار از ظلم جهانی

روز قدس، روز تجلی بیداری اسلامی در برابر جبهه استکبار است

فرمانده سپاه روح‌الله گفت: روز قدس روز شکل‌گیری جبهه‌ای منسجم علیه رژیم غاصب صهیونیسم و روز عزت، تجلی بیداری اسلامی و روز وحدت امت اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۸۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

سردار سرتیپ دوم پاسدار مسحن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، ضمن دعوت مردم استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: روز جهانی قدس روزی است که به ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نامگذاری شد.

وی افزود: روز قدس در واقع روزی بود که یک جبهه علیه رژیم غاصب صهیونیسم شکل گرفت، در جهان شاهد یک تقابل همه جانبه میان جهان اسلام و جهان کفر هستیم جهان کفری که رژیم جعلی و غاصب صهیونیسم نقش اصلی را در آن بازی می‌کند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: حکومت آمریکا و همچنین حکومت اکثر کشورهای اروپایی تحت نفوذ و فشار حکومت غاصب صهیونیسم قرار دارد تا جایی که برخی از کشورهای شرقی و کشورهای آسیایی و حتی کشورهای عربی تحت سیطره و نفوذ این رژیم جعلی قرار دارند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به دشمنی رژیم غاصب صهیونیسم با ملت‌های مسلمان گفت: دشمن جدی و واقعی جهان اسلام رژیم غاصب صهیونیست است و هر اقدامی علیه جهان اسلام صورت می‌گیرد نشات گرفته از تفکرات صهیونیستی است.

وی توطئه‌های مختلف رژیم غاصب صهیونیسم را در بخش‌های مختلف دانست و گفت: توطئه‌های رژیم جعلی اسرائیل در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و به اشکال مختلف وجود دارد و در تمامی این عرصه‌ها با بهره‌گیری از عوامل خود اقدامات گسترده‌ای را انجام می‌دهند همانطور که شاهدیم بسیاری از ترورها و بمب‌گذاری‌ها از سوی رژیم غاصب صهیونیسم صورت گرفته است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: امروز نیز جهان اسلام درگیر تفکرات تکفیری و داعشی شده که در واقع این گروه‌های تروریستی نیز ساخته دست رژیم غاصب صهیونیسم است، رژیمی که موسس آن استعمار پیر است و با لابی‌هایی که با دولت انگلیس دارد دست به جنایاتی علیه ملت مظلوم فلسطین زده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی یادآور شد: روز جهانی قدس نماد مبارزه با جهان کفر و مبارزه با اسرائیل است که می‌طلبد تمامی مسلمانان در راهپیمایی این روز هرچه باشکوه‌تر حضور پیدا کنند و به واقع این حداقل کاری است که ملت‌های مسلمان می‌توانند در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام دهند.

وی افزود: صهیونیسم به عنوان یک مجموعه ضدبشری با اعمال و رفتار خود در دهه‌های اخیر ثابت کرده که نه تنها در مسیر منافع بشریت گام بر نمی‌دارد بلکه در صدد سقوط اخلاق و هلاکت ایمان و اقتدار است تا شاید برای ادامه حیات خود راه چاره‌ای پیدا کند.

در پایان خاطرنشان کرد: ملت مظلوم فلسطین با مقاومت خود، رژیم سفاک صهیونیستی را عاجز کرده و رژیم صهیونیست را به چالش کشیده است، امروز صهیونیست و آمریکای جهانخوار در فلسطین به بن بست رسیده‌اند و جز با تن دادن به خواسته مردم فلسطین، راه نجاتی ندارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات