خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان با صدور بيانيه مشترک مردم اين استان را براي شرکت در راهپيمايي روز قدس دعوت کردند
کد خبر: ۸۷۰۳۲۶۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نماينده ولي‌فقيه در استان و استاندار همدان با صدور بيانيه مشترک مردم استان همدان را براي شرکت در راهپيمايي روز قدس دعوت کردند.

در اين بيانيه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

«روز قدس، يادآور يکي از ابتکارهاي امام راحل عظيم الشأن ماست. اين روز را دنياي اسلام بايد گرامي بدارد. توده‌هاي مسلمان نگذارند که بعضي از دولت‌هاي خود فروخته در فضاي آرام و سکوت مصنوعي که به وجود آورده اند فلسطين را ذره ذره و لحظه به لحظه ذوب کنند و قضيه را به دست فراموشي بسپارند. » مقام معظم رهبري

امسال مسلمانان جهان در شرايطي مراسم روز قدس را برگزار مي کنند که تحولات جهان اسلام بخوبي خط و مرز اسلام ناب محمدي (ص) و اسلام آمريکايي و صهيونيستي را مشخص کرده است.

امروز مسلمانان مي دانند اسلامي که ريشه در وهابيت، صهيونيست و استکبار دارد، اسلام ترور، خشونت و ارمغان آن جنگ و آوارگي براي مظلومان بويژه مسلمانان منطقه است.

واحد نظامي برخاسته از اين نوع اسلام به نام دولت اسلامي در عراق و سوريه جنايت مي کند و دولت حامي اين تفکر در يمن کودک کشي راه انداخته و همدست دولت کودک کش صهيونيست شده و مجامع بين المللي را با تهديد به سکوتي مرگبار واداشته است.

اما در مقابل اين تفکري که با نام اسلام به جنگ اسلام آمده است، اسلام ناب محمدي (ص) قرار دارد که ولي امر مسلمين جهان با حمايت از مظلومان، دين پيامبر رحمت و مهرباني را به جهانيان معرفي مي کند.

بر اساس اين اقدامات، مردم جهان مي دانند که اسلام ناب محمدي، اسلام طرفدار مظلوم و عليه ظالم است، حال اين ظالم، رژيم غاصب صهيونيستي يا رژيم وهابي کودک کش آل سعود باشد.

روز قدس، نماد حمايت اسلام ناب از مظلومان جهان است، روز قدس تنها فرياد بر ظلم رژيم صهيونيستي نيست بلکه فرياد بر سر تمام ظالماني است که در جنگي نيابتي به جنگ اسلام ناب محمدي و پيروان مخلص آن آمده اند.

اينک در آستانه آخرين جمعه ماه مبارک رمضان از مردم متدين و هميشه در صحنه استان که همواره حامي مظلومان در هر نقطه از جهان بوده اند، دعوت مي کنيم تا با حضور در راهپيمايي روز قدس بار ديگر نداي مظلوميت مردم مسلمان فلسطين را سر داده، همدوش با مظلومان منطقه ، انزجار خود را از اعمال ننگين رژيم صهيونيستي و حاميان آن در منطقه و جهان به نمايش گذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات