خبرهای داغ:
مسئول کارگروه استکبارستیزی قرارگاه خاتم الانبیاء همدان:

نمایشگاه «مناقب آمریکایی» نمایش گوشه کوچکی از اهداف شوم استکبار است

مسئول کارگروه استکبارستیزی قرارگاه خاتم الانبیاء همدان گفت: نمایشگاه «مناقب آمریکایی» و برنامه‌های در نظر گرفته شده گوشه کوچکی از اهداف شوم استکبار که مصداق بارز آن آمریکاست و جنایات صورت گرفته این کشور را به نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۵۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
جلال زارع در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به افتتاح نشست‌های تخصصی در نمایشگاه مناقب آمریکایی به اسناد گویای حقوق بشر آمریکایی گزارشی از برپایی این نمایشگاه ارائه داد و اظهار داشت: این نمایشگاه سریع و توأمان در هفته گذشته برنامه‌ریزی شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سال گذشته در دیدار با خانواده‌های شهدای هفت تیر گفت: در باب معرفی حقوق بشر آمریکایی با توجه به مناسبت هایی که در هفته دوم تیرماه شکل گرفت این نمایشگاه برپا شد.

مسئول کارگروه استکبارستیزی قرارگاه خاتم الانبیاء همدان عنوان کرد: این نمایشگاه با همکاری مجموعه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی همدان متشکل از مجموعه های فرهنگی در زمینه استکبارستیزی که در سطح همدان فعال هستند، برگزار شده است.

وی تأکید کرد: امید است این کار هر چند کوچک بتواند فرمایشات مقام معظم رهبری در باب معرفی حقوق بشر آمریکایی باشد.

زارع تصریح کرد: امید است این نمایشگاه در طی این ایام با برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده بتواند گوشه کوچکی از اهداف شوم استکبار که مصداق بارز آن آمریکاست و جنایات صورت گرفته این کشور را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات