خبرهای داغ:
در بیانیه سپاه استان قم مطرح شده؛

مسئله قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است

سپاه استان قم طی بیانیه ای ضمن تاکید بر اینکه مسئله قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۴۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد. متن کامل این بیانیه بدین شرح می باشد:

روز قدس نشان دهنده صف بندی حق و باطل، صف بندی عدل در مقابل ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز امت اسلامی است.
                                                                امام خامنه ای(مدظله العالی)

روز قدس این یادگار ارزشمند بنیانگذار روشن ضمیر انقلاب اسلامی در حالی از راه می رسد که وقایع تلخ و غم انگیزی دنیای امروز به ویژه کشور های اسلامی را در بر گرفته است.
جنایتهای جریانات تکفیری در عراق و سوریه از سویی و حملات وحشیانه رژیم آل سعود علیه مردم بی دفاع یمن از سوی دیگر و همچنین ظلم و ستم حاکمان ظالم بحرین بر مردم این کشور خصوصا تعرض به عالم مجاهد شیخ عیسی قاسم، همه وهمه، قلب آزادگان جهان را جریحه دار کرده است.

از  طرفی سکوت و بلکه حمایتها و پشتیبانی های نهادهای بین المللی و حقوق بشری در مقابل این تجاوزات و همچنین حمایتهای مادی و معنوی دول غربی مدعی حقوق بشر خصوصا دولت مستکبر آمریکا از این جنایتها غم و اندوه این داغ را دوچندان کرده است.

اینک در آستانه روز قدس ضمن محکوم کردن همه جنایتها و تجاوزها و اقدامات تروریستی در سراسر عالم و همچنین حامیان آن ها خصوصا آمریکای جنایتکار و صهیونیست کودک کش، معتقدیم مسئله قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است و آرمان بزرگ دنیای اسلام، محو رژیم غاصب صهیونیستی از صفحه روزگار است.

سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) از عموم آزادگان و مسلمانان جهان خصوصا مردم انقلابی ایران اسلامی دعوت می کند که بار دیگر با لبیک به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)و نائب بر حقش، امام خامنه ای عزیز در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت نموده و ضمن محکوم نمودن جنایتهای ظالمین خصوصا رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت خود را از همه مظلومین عالم خصوصا مردم مظلوم فلسطین اعلام نمایند.

                                                   سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم

ارسال نظرات