خبرهای داغ:
مدیریت آموزش و پرورش دزفول در گفتگو با خبرگزاری بسیج دزفول خبر داد:
به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول مدیریت آموزش و پرورش دزفول از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دو هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۳۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
غلامرضا نصراله پور  با اشاره به این که در دو هفته آینده از سایت آموزش و پرورش زمان آزمون استخدامی را با شرایط جذب نیرو اعلام خواهد شد متذکر شد سامانه هایی که مبنی بر استخدام آموزش پرورش و درخواست شماره حساب برای ثبت نام در آزمون می کنند را فاقد اعتبار عنوان کرده و بیان نمود: تمام اطلاعات این آزمون را از طریق سایت آموزش و پرورش به اطلاع مردم می رسانیم.
مدیریت آموزش و پرورش دزفول سهمیه جذب استان خوزستان را در این آزمون ۶۹۷ نفر دارای مدرک های تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و در برخی رشته ها فوق دپیلم عنوان کرد و گفت: افراد جذب شده باید یک دوره یک ساله را در دانشگاه فرهنگیان آموزش پرورش یگذراند و به صورت قراردادی استخدام می شوند.
نصراله پور ادامه داد: با توجه که در ۲۵ و ۲۶ تیرماه کنکور سراسری برگزار خواهد شد، از جذب هزار و یکصد و پنجاه و شش نفر در دانشگاه فرهنگیان خبر داد.
وی در رابطه با افزایش شهریه مدارس دولتی و غیر دولتی افزود: در مدارس تیزهوشان، استعدادهای درخشان و شاهد، افزایش ۱۲ درصدی شهریه را شاهد خواهیم بود ولی در مدارس دولتی فقط هزینه کتاب و بیمه دانش آموزان دریافت می شود.
نصراله پور در خصوص آمار تخلفات گفت: ۱۱ مورد گزارش تخلف اعلام شده که طی بررسی انجام شده ۷ مورد آن موثق نبوده و ۴ مورد بررسی و هزینه ها اخذ و به والدین بازگرداننده شد.
وی با بیان اینکه امسال با وجود سامانه دریافت کتاب، مبلغ کتب بین ۲۵ تا ۲۷ هزار تومان است اظهار کرد: جای هیچ گونه نگرانی در رابطه با کمبود کتاب نیست.
نصراله پور مشکل همیشگی ثبت نام را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اولویت اول ثبت نام دانش آموزان در تمام مدارس با دانش آموزانی است که در کروکی محل مدرسه قرار دارند ولی با امتیازی که برای فرزندان همکاران فرهنگی و نیز کارمندان دولتی در نظر گرفته ایم، می توانند فرزندان خود را در نزدیک ترین مدرسه به محل کار خود ثبت نام کنند.
وی در پایان گفت: حد قانونی ظرفیت هر کلاس ۳۲ تا ۳۳ نفر است اما متاسفانه در برخی موارد به دلیل ازدحام والدین، در زمان ثبت نام در برخی از مدارس خاص شاهد رعایت نشدن این حد مجاز هستیم که امسال با توجه به اعلام حداکثر ظرفیت ۳۲ نفره امیدواریم سقف تشکیل کلاس رعایت شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها