خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه مرند در نخستین یادواره شهدای روستای قینر در مسجد جامع این روستا خداوند را عاشق و مشتری شهدا برشمرد و گفت : شهادت یک مقام و جایگاه وصف ناشدنی است که شهدا می توانند آن را درک کنند.
کد خبر: ۸۷۰۳۱۶۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور در این یادواره اظهار کرد: ما باید از قالب و فکر دنیوی و مادی نسبت به شهدا بیرون بیاییم و پیام اصلی شهدا را که ایستادگی و استقامت در مقابل استکبار و سلطه جهانی است در سطح آحاد جوامع اسلامی تبلیغ و ترویج کنیم.

وی در بخشی از سخنان خود با خدا بودن و رضای انجام کار را از مهم ترین وصیت و توصیه شهدا عنوان و بیان کرد: شهدای میهن اسلامی با اهدای خون خود پرچم ولایت را برافراشته و چراغ پرفروغ انقلاب اسلامی را روشن نگه داشتند و نباید وصایا و آرمان های شهدا به فراموشی سپرده شود.

هنرور در ادامه افزود: شهدا انسان های بصیر، شاخص، متدینی بودند که با احساس تکلیف و تبعیت از ولایت به جبهه های نور علیه ظلمت شتافتند و با ایثار جان خود در راه اسلام و انقلاب و میهن رسم عزت و مردانگی را در یادها زنده کردند.

وی در پایان بزرگترین رسالت در قبال شهدا را ترویج فرهنگ و ایثار شهادت در جامعه و انتقال این فرهنگ به نسل جوان ذکر کرد و برگزاری این مراسم معنوی را بزرگترین فرصت برای آشنا کردن قشر جوان و نسل بعد از جنگ با حماسه و ایثارگری های رزمندگان اسلام برشمرد.

ارسال نظرات