خبرهای داغ:
روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در آستانه روز جهانی قدس ضمن حمایت از ملت های مظلوم جهان و اعلام تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیان جهانی و منطقه ای آن ، از ملت شریف ایران و همه آزادی خواهان جهان برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می نماید و تأکید می کند تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان مخصوصاً ملت شجاع فلسطین دست از تلاش نخواهیم کشید .
کد خبر: ۸۷۰۳۱۵۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان ، روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در آستانه روز جهانی قدس ضمن دعوت از ملت شریف ایران و همه آزادی خواهان جهان برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد :

بسم الله رحمن الرحیم

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، روزجهانی قدس فرا می رسد ؛ روزی که امام خمینی (ره) با اعلام این روز به نام اسلام ، خواب صهیونیست ها و تئوری پردازان تفکر " نیل تا فرات " را آشفته ساخت .

اعلام روز قدس از حرکت های هجومی جمهوری اسلامی در مقابل نقشه حذف فلسطین بود که حیات رژیم جعلی و منحوس اسرائیل را به خطر انداخت. لذا رژیم صهیونیستی و حامیان و متحدان جهانی و منطقه ای آن با در خطر دیدن حیات خود با به راه انداختن جریان های تکفیری و گروه داعش ، توطئه ای غربی ـ عربی ـ صهیونیستی را رقم زدند تا بار دیگر وحدت امت اسلام را هدف قرار دهند . و از این طریق برای مسلمانان مسئله سازی کنند و مسئله فلسطین را که مسئله اول جهان اسلام است به حاشیه ببرند .

در این شرایط که دشمنان اسلام در تلاش اند با ایجاد تفرقه از طریق گروه های تکفیری در بین جوامع اسلامی به اهداف شوم و پلید خود برسند و بیداری اسلامی را که در سال 2011 شکل گرفت و عرصه را بر غاصبان قدس و حامیانشان هر روز تنگ تر می کرد را تحت تأثیر قرار دهند ؛ وظیفه مسلمانان و کشورهای اسلامی حفظ وحدت و یکدلی با شعار رهایی قدس حول مسئله فلسطین به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام و همچنین حمایت همه جانبه از محور و گروه های مقاومت اسلامی می باشد .

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در آستانه روز جهانی قدس ضمن حمایت از ملت های مظلوم جهان و اعلام تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیان جهانی و منطقه ای آن ، از ملت شریف ایران و همه آزادی خواهان جهان برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می نماید و تأکید می کند تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان مخصوصاً ملت شجاع فلسطین دست از تلاش نخواهیم کشید . بی شک درآینده ای نزدیک و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند" ان شاءالله تا 25 سال آینده چیزی بنام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت" نابودی اسرائیل را به نظاره خواهیم نشست و در مسجدالاقصی قبله اول مسلمین نماز شکر اقامه خواهیم نمود .

"نصر من الله و فتح قریب"

روابط عمومی ناحیه مقومت بسیج تیران و کرون

ارسال نظرات
پر بیننده ها