فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار در گفتگو با "بسیج":
فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار بیان داشت: روز قدس یادگار امام راحل است و زنده نگه داشتن و حیات اسلام بستگی به این روز دارد و حفظ آن از وظایف اصلی مسلمانان است.
کد خبر: ۸۷۰۳۰۹۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: حماسه روز قدس این یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) امسال با حضور پررنگ مردم و بسیجیان، حماسی‌تر و پرشورتر برگزار خواهد شد.

وی گفت: روز قدس یادگار امام راحل است و زنده نگه داشتن این روز مهم؛ و حیات اسلام بستگی به این روز دارد و حفظ این روز از وظایف اصلی مسلمانان است.

یعقوبیان ادامه داد: امام بزرگوار ما با این حرکت بزرگ به مسلمانان این نکته را یاد آور شد: مسئله اصلی جهان اسلام مسئله فلسطین است و با این حرکت به جهان اسلام فهماندکه دشمن اصلی مسلمانان و بشریت رژیم غاصب و غارتگر صهیونیستی است که توانسته است با پشتیبانی قدرت های زورگوی غربی در راس همه آنها آمریکای جنایتکار و غفلت بعضی از کشورهای به اصطلاح اسلامی استفاده کند و بیش از 60 سال سرزمین های مسلمانان فلسطین را غارت کند.

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار ابراز داشت: مردم شریف و ولایت مدار شهرستان رشتخوار و در راس همه آنها بسیجیان همیشه آماده در آخرین جمعه ماه مبارک، روز جهانی قدس روزی که متعلق به جهان اسلام است با حضور پرشور و حماسی خود حماسه دیگری را رقم خواهند زد و انزجار خود را از رژیم جعلی و فاسد اسرائیل با حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها