خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت شهید آوینی آیسک گفت: اگر فرهنگ قرآنی در جامعه ای حاکم شود فرهنگ شیطانی کار ساز نخواهد شد و با استفاده از الگوهای قرآنی حافظان، قاریان و مجالس می توان مروج فرهنگ قرآنی شد.
کد خبر: ۸۷۰۳۰۵۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

اکبر محمد زاده در حاشیه محفل انس با قرآن کریم در حوزه بسیج سید الشهدای آیسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: قرآن نور است و بهترین سخن قرآن نه تنها مایه هدایت پرهیزکاران است که مایه هدایت همه مردم است.

وی عنوان کرد: قرآن مایه شفا و رحمت است و برترین ذکر قرآن هدایت بخش جان است و راهنما و ضمانت نامه انسانها است .

محمدزاده ادامه داد: مولای متقیان می فرمایند "قرآن را بیاموزید که موثرترین گفتار است و آن را نیک بفهمید که دلها را بهترین بهار است و به روشنی آن بهبود بخواهید که شفای سینه ها است و تلاوت آن سودمندترین تذکار است".

وی خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ قرآنی در جامعه ای حاکم شود فرهنگ شیطانی کار ساز نخواهد شد و جلسه های مختلف قرآن، قرائت و تفسیر باید زیبایی ها و برکات این کتاب هدایت بیش از پیش گردد و با استفاده از الگوهای قرآنی حافظان، قاریان و مجالس قرانی می توان مروج فرهنگ قرآنی شد.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه سرایان، مسئول روابط عمومی و تبلیغات حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدای آیسک از جلسه قرآن پایگاه مقاومت بسیج شهید آوینی بازدید کردند.

این جلسه قرآن در طول ایام ماه مبارک رمضان درمحل حوزه بسیج سیدالشهدای آیسک برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید آوینی و دو قاری نوجوان مطرح استانی از شهرستان فردوس آقایان مصطفی یمنی و مهدی قلی زاده که حافظ 6 جزء بودند در این جلسه دعوت شدند .

گفتنی است، این جلسه همراه با تفسیر قرآن برگزار می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها