خبرهای داغ:
بیانیه سپاه استان قزوین به مناسبت روز جهانی قدس:
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ملت سر افراز ایران اسلامی همراه تمام مسلمانان دنیا با شرکت در این فریضه الهی قدرت جهان اسلام را به رخ تمام استکبار و جهانخواران عالم خواهد کشید.
کد خبر: ۸۷۰۳۰۴۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس  سپاه صاحب الامر عجل الله  استان قزوین  ضمن گرامیداشت این روز از تمامی مردم استان  جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد.

متن بیانیه:

بسم الله القاسم الجبارین

واعتصمو بحبل الله جمعیا ولاتفرقوا

روز قدس یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و امام مستضعفان جهان است، روزی که جهان یک پارچه علیه استبداد و استعمار و استثمار جهانی و اشغالگری به پا می خیزد  و فریاد های کوبنده خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین  بر سر استکبار خواهند زد.

 قدس یادگار ارزش ها و میراث تمام  انبیا و اولیا و صلحا ست، روز فریاد خیبر شکنان عالم تحت فرمان علی زمان  برای در هم شکستن طایفه صهیون است. در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  ملت سر افراز ایران اسلامی همراه تمام مسلمانان دنیا با شرکت در این فریضه الهی  قدرت جهان اسلام را به رخ تمام استکبار و جهانخواران عالم  خواهد کشید .

 در ادامه این بیانیه  آمده است:روز قدس  فقط مختص فلسطین نیست بلکه دریای طوفانی خشم ملت ها برای رهایی مسلمانان  و مظلومان  در یمن وعراق، سوریه،لبنان، غزه، نیز می باشد،  روز جهانی قدس  رویای شیطانی از نیل تا فرات  طایفه صهیون را  به بن بست کشانده است و از ترس  نابودی خویش به دور خود دیواری از تار عنکنبوت  کشیده است.

 در خاورمیانه  و در کشورهای خط مقاومت  جنگ تمام عیار بین تمام جهانخواران دنیا با ایران اسلامی در جریان است  و در روز جهانی قدس ملت قهرمان ایران اسلامی  با فریاد های ما همه سرباز تواییم خامنه ای گوش به فرمان تواییم خامنه ای  بدنه استکبار را به لرزه درخواهدآورد،  به مناسبت  روز جهانی قدس و حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان خصوصا فلسطین عراق لبنان افغانستان یمن وسوریه،  سپاه صاحب الامر استان قزوین ضمن دعوت از عموم هم استانی های عزیز و ملت قهرمان ایران برای شرکت در این  روز بزرگ، حماسه ای ماندگار در تاریخ  ایران اسلامی به ثبت برسانند تا  زنده بودن راه امام خمینی را به تمام جهانخواران عالم  نشان دهند

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها