خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت حوزه بسیج سیدالشهدای آیسک گفت: تشکیلات بسیج بستری مناسب جهت پر کردن اوقات فراغت و ایجاد انگیزه برای متربیان صالحین و بسیجیان فراهم می کند تا در این جنگ نرم کمتر از سوی دشمن در دسترس باشیم.
کد خبر: ۸۷۰۳۰۳۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

سید محسن سیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: رشد، نشاط و تعالی هدف از برگزاری کلاسهای اوقات فراغت جوانه های صالحین در حوزه سیدالشهدای شهر آیسک است.

وی عنوان کرد: روان خوانی، روخوانی، قرائت و حفظ قرآن کریم، آموزش اذان و مکبری، سبک زندگی و آسیب شناسی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و کلاسهای سبک زندگی اسلامی، ورزشی، آموزش دفاع شخصی، فوتسال و تنیس روی میز از برنامه ها در این طرح است.

سیدی به دیگر حوزه های آموزشی در این طرح اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی، آموزش کارآفرینی، باغداری و کشاورزی، کلاسهای آموزشی متنوع فنی و حرفه ای ، کلاسهای مختلف علمی و تحصیلی، ریاضی، عربی و زبان و کلاسهای مختلف هنری مانند خطاطی و نقاشی، برگزاری اردو ، مسابقه ها و اهدای جوایز به قید قرعه به هنرآموزان و کارورزان از دیگر برنامه ها در اوقات فراغت است.

وی ادامه داد: هدف این کلاسها جذب و تثبیت حلقه های صالحین و پر کردن اوقات فراغت به منظور جلوگیری از اهداف دشمن در جنگ نرم با توجه به تبلیغات و برنامه ریزی دقیق دشمن برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ما با استفاده از وسایل و تجهیزات جذاب در این زمینه از قبیل گوشی های موبایل، اینترنت وغیره است.

مسئول تعلیم و تربیت حوزه بسیج سیدالشهدای آیسک افزود: تشکیلات بسیج بستری مناسب جهت پر کردن اوقات فراغت و ایجاد انگیزه برای متربیان صالحین و بسیجیان فراهم می کند تا در این جنگ نرم کمتر از سوی دشمن در دسترس باشیم.

وی بیان کرد: مکان ثبت نام حوزه امامت بسیج سیدالشهدای شهر آیسک و پایگاه های مقاومت بسیج از قبیل پایگاه مقاومت شهید آوینی و شهید بهشتی شهر آیسک، پایگاه مقاومت بسیج شهید نادمی روستای بغداده و پایگاه مقاومت بسیج شهید کاظمی روستای عمرویی، پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد روستای کریمویی است که این پایگاه ها از توابع مرکزی شهر آیسک است.

سیدی با بیان اینکه ثبت نام از 5 الی 15 تیر ماه سال جاری ادامه دارد ، اضافه کرد: رده های سنی ثبت نام کننده شامل کودکان، نوجوانان، جوانان و میانسالان است و مسجد جامع شهر آیسک، سالن صالحین حوزه بسیج سیدالشهدای آیسک، مسجد جامع روستای عمرویی و پایگاه شهید کاظمی عمرویی محل ثبت نام از علاقه مندان است.

وی ادامه داد: طرح جوانه های صالحین با استفاده از اساتید مجرب و کارآزموده از شهرستان فردوس و شهر آیسک و زیر نظر تعلیم و تربیت و آموزش حوزه بسیج سیدالشهدای ایسک برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها