مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهرگفت: همایش ضیافت اندیشه با حضور فعالان رسانه ای استان به مناسبت روز قلم در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با سخنرانی سردار جمیری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۳۰۲۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ عبدالله نجفی مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه گرامیداشت روز قلم در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، سازمان بسیج رسانه استان بوشهر همایش ضیافت اندیشه را با حضور فعالان رسانه ای استان برگزار می کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان افزود: این همایش پنج شنبه 10 تیرماه ساعت 19 در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق(ع)  با سخنرانی سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار می شود.

وی به سابقه مقابله و جنگ رو در روی مردم ولایتمدار بوشهر با متجاوزین آمریکایی و انگلیسی اشاره کرد و گفت: لازم است فعالان رسانه ای استان بوشهر در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در راستای بازخوانی و افشای اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا، آگاهی بخشی در خصوص سیاست های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی و حمایت از گروه های تروریست گام بردارند .

نجفی خاطر نشان کرد: مصادف شدن این هفته با گرامیداشت روز قلم و روز جهانی قدس فرصت مغتنمی است که اصحاب رسانه و اهل قلم بتوانند چهره پلید و جنایتکارآمریکا، آل سعود و آل یهود کودک کش را به مردم بیشتر معرفی کنند./انتهای پیام

ارسال نظرات