این کتاب در برگیرنده برجسته‌ترین مواضع انقلابی رهبر انقلاب اسلامی در فاصله سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۹۴است که به انتخاب نویسنده از میان بیانات و پیام‌های معظم له انتخاب و در این کتاب گردآوری شده است.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۸۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، این کتاب در فصل نخست از خود به بررسی مهمترین مواضع انقلابی مقام معظم رهبری در موضوع سیاست خارجی پرداخته است و طی آن در فصولی جداگانه موضع رهبر انقلاب در قبال کشورهای مستکبر، موضوع رهبر انقلاب در مواجه با رژیم اشغالگر قدس و نیز چالش هسته‌ای در کشور را بررسی کرده و در فصلی مجزا نیز به مساله بیداری اسلامی توجه نشان داده است.

کتاب در فصل دوم خود به بررسی مواضع انقلابی رهبری در بعد سیاست داخلی می‌پردازد و طی آن اظهارنظرهای ایشان را درباره فتنه سال ۱۳۷۸، فتنه سال ۱۳۸۸، مواضع فرهنگی رهبر انقلاب و باورهای ایشان درباره تعمیم انقلابی‌گری به همه ارکان و شئون نظام را مورد بررسی قرار داده است.

نویسنده در مقدمه خود بر این کتاب تصریح کرده است: این کتاب به هیچ وجه در پی تبیین روحیه انقلابی‌گری در عملکردها و سخنان رهبر معظم انقلاب در تمام ابعاد نبوده و در هشت فصل خود تنها به ابعاد سیاست داخلی و خارجی پرداخته است. در همین دو بعد نیز ادعان می‌کنیم استقصای کامل به عمل نیاورده‌ایم و صرفا به مواضع برجسته در عملکرد ایشان بسنده کرده‌ایم و چه بسا جست و جوی کامل‌تر به نتیجه کاملتری نیز بیانجامد.

نشر ساقی این کتاب را با قیمت ۱۰ هزار تومان منتشر کرده است.

ارسال نظرات