خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی قزوین:

راهپیمایی روز قدس سبب منعطف کردن فکرها به اولین قبله است

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی قزوین بیان کرد: راهپیمایی روز قدس سبب منعطف کردن فکرها به اولین قبله مسلمین و بیداری اسلامی می شود.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۶۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

حجت الاسلام مصائبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین درخصوص اهمیت روز قدس گفت: امام خمینی(ره) با عملی ابتکاری و انقلابی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس معرفی کردند.

وی افزود: روز قدس روزی مهم برای گشودن چشم کسانی است که فقط ادعای مسلمانی دارند، راهپیمایی روز قدس سبب منعطف کردن فکرها به اولین قبله مسلمین و بیداری اسلامی می شود.

ایشان در ادامه به بیت المقدس که اولین قبله مسلمانان بود اشاره کرد و اظهار کرد: سرنوشت قدس اهمیت زیادی برای مسلمانان  دارد ولی متاسفانه در چند دهه اخیر غاصبان به پشتیبانی اسرائیل این مکان مقدس را غصب کرده‌اند و از هیچ جنایتی نسبت به مردم مظلوم فلسطین فروگذار نکرده اند؛ از جنایت های این رژیم می توان به قتل عام مسلمانان و ایجاد محدودیت های متعدد مانند اجازه ی ورود افراد زیر 14 سال به مسجدالاقصی برای عبادت  اشاره کرد.

وی در ادامه تشریح کرد: جرقه روز قدس از ایران زده شده است و امروزه این بیداری به گوش سایر مسلمانان رسیده است،مردم ایران همیشه پابه پای سایر مسلمانان و به فرمان رهبر خود در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و انزجار خود را نسبت به رژیم اسرائیل به گوش جهانیان می‌رسانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: مردم در این روز خواستار بیداری حاکمان همه ی کشورهای اسلامی و حمایت آن ها از اولین قبله ی مسلمانان هستند.

مصائبی با اشاره به یکی از بزرگان را درخصوص وحدت بین مسلمانان و تاثیر آن در فروپاشی رژیم صهیونیست بیان کرد: اگر همه مسلمانان بسیج شوند و هر کدام یک قطره آب بر روی اسرائیل بریزند، اسرائیل را آب خواهد برد،از این سخن می‌توان چنین استنباط کرد که وحدت بین مسلمانان زمینه ای مناسب برای نابودی اسرائیل است.

این مسئول در خاتمه تشریح کرد: مسلمانان در روز قدس به همه جهانیان نشان می دهند که از موضع خود عقب نمی نشینند و تا آزادی کامل مسجدالاقصی و قدس از تلاش خود دست بر نمی دارند.  

1102/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار