در بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر مطرح شد

نگذارید آرمان فلسطین میان لبخندهای دیپلماسی گم شود

سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر با توجه به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس بیانیه ای با این مضمون منتشر کرد.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۶۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱



به گزارش خبرگزاری بسیج، جمعه این هفته هم چنان جمعه آخر هر ماه مبارک رمضان در سال های قبل با سیل خروشان حضور مردم در صحنه همراه خواهد بود. از این رو سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر با دعوت از همه آحاد مردم، خانواده ها و به ویژه دانش آموزان برای حضور در راهپیمایی روز قدس، بیانیه ای به این مناسبت منتشر نموده که متن کامل آن در ادامه آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر در خصوص روز جهانی قدس

«مسلمانان جهان باید روز قدس را روز همه‌ی مسلمین،‌ بلکه مستضعفین بدانند و از آن نقطه‌ حساس در مقابل مستکبرین و جهانخواران بایستند،‌ و تا رهایی مظلومان از زیر ستم قدرتمندان از پای ننشینند»
حضرت امام خمینی (ره)

انقلاب اسلامی ایران به عنوان نقطه عطف تاریخ معاصر جهان اسلام سرمنشأ حرکت ها و جریان سازی های گسترده ای در سطح جهان بوده و اعلام روز قدس به عنوان روز امت اسلامی و پرداختن به قضیه فلسطین مظلوم به عنوان اولین دغدغه بین المللی مسلمین از سوی امام راحل (ره) نیز نقطه عطفی در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی، این غده سرطانی ساخته دستان ناپاک اروپا و آمریکا گردیده است.

آنچه که اهمیت روز قدس را مضاعف نموده، گفتمان سازی بین المللی در برابر رژیمی است که نطفه نامشروع آن با تزویر و غصب و نژادپرستی و حیات آن در پرتوی خوی وحشی گری و خونریزی، تجاوز و کشتار، افزون طلبی سیرناشدنی و سانسور افکار عمومی جهان بوده است و نکته راهبردی اینکه این گفتمان سازی از طریق ارتباط با قلوب ملت های آزاده جهان و بدون واسطه مقامات رسمی کشورها اعم از دول اسلام ستیز و مستکبر و کشورهای وابسته و مرعوب صورت گرفته است.

امروز و به دنبال پیشگامی ملت موحد و یکپارچه ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (قدس سره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف، مساله فلسطین به اولین مساله و دغدغه ی تمامی آزادگان و آزادیخواهان جهان از هر ملت و دین و مکتبی درآمده و مشروعیت ظاهری و مبتنی بر نیرنگ و فریب آن رژیم غاصب هر روز در افکار عمومی جهان سست تر می گردد. در این روزها علی رغم فضاسازی های مسموم رسانه های وابسته به شبکه بین المللی صهیونیسم، ملت ها بیش از پیش به معیار های دوگانه غرب در زمینه دموکراسی، آزادی، احترام به ملت ها و انسان ها و حقوق بشر و … پی برده اند و صحنه امروز فلسطین مظلوم و مقاوم به دادگاه حقوق بشر غربی و سایر شعارهای مزوّرانه آن ها تبدیل شده است.

باید تاکید کرد که تجربه و تاریخ مستند بر همگان ثابت کرده است که غربی ها با تفکر صهیونیستی هیچگاه حتی به پای امضای و قول و قرارهای خود پای‌بند نبوده اند و نباید حمایت از فلسطین را بازیچه وعده های دروغین غربی ها نمود تا به بهانه دیپلماسی آمیخته با لبخند، وعده بهبود وضعیت را به مردم القا نمود.

با توجه به اینکه این هفته از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده است مردم به ویژه قشر دانش آموز با حضور محکم خود نشان خواهد داد که خیانت های حاکمان مستبد آمریکایی - صهیونیستی را هیچگاه فراموش نخواهند کرد. از طرفی قشر آینده ساز جامعه یعنی نوجوانان و جوانان دانش آموز، جمعه آخر رمضان را حتی در گرمای تابستان به خیابان ها آمده و مشتان گره کرده خود را بر دهان رژیم صهیونیست می کوبد تا ترس و لرز بر اندام این رژیم کودک‌کش اندازد. مردم با حضور پرشورتر از سال های گذشته نشان می دهند که جنایت های آمریکایی ها بعنوان فرزندان نامشروع اسرائیل از حمله و تجاوز به کشورهای مسلمان و غیر مسلمان گرفته تا پشتیبانی و حمایت از گروه های تروریستی مانند داعش، النصره و طالبان و ... را فراموش نمی کنند.

اما بنا بر سنت الهی مبنی بر اینکه «إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَهُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا» و گواهی تاریخ بر پیروزی جریان های مقاومت اسلامی بر اشغالگران صهیونیستی، قطعا این بار نیز مردم مقاوم و مظلوم غزه و گروه های مقاومت اسلامی با تکیه بر حقوق مسلم خویش و استقامت در راه خدا، شکستی دیگر را در پرونده صهیونیستها ثبت خواهند نمود و روند سقوط این رژیم جعلی را بیش از پیش سرعت خواهند بخشید.

با در پیش بودن روز جهانی قدس سال جاری که روز آزمایش بزرگ ملت های مسلمان است ، خانواده بزرگ بسیج دانش آموزی استان بوشهر نیز همگام با تمامی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز قدس همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام نموده و از تمامی آحاد مردم شریف ایران برای حضور در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت می نماید چرا که روزقدس فقط یک راهپیمائی نیست، بلکه خونی است که در اینروزدر رگ های امت اسلامی می دود و می تواند مشت محکمی به دهان دشمنان ملت فلسطین و دشمنان دنیای اسلام باشد و منعکس کننده این پیام جهانی است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی رود.

سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر
22 رمضان المبارک 1437 هجری قمری
8 تیر ماه 1395 هجری خورشیدی

ارسال نظرات