خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در یادواره شهدای مدافع حرم:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: از ابتدای انقلاب تا حالا دشمن ایران وجود دارد اما تاکتیک های خود را با داعش، طالبان، وهابیت و غیره تغییر داده است که نباید تحت هیچ شرایطی از دشمن غافل شویم.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۴۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حمیدرضا برات زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در یادواره شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) که در روستای کرغند برگزار شد، اظهارداشت: شهدای مدافع حرم همانند شهدای 8سال دفاع مقدس دشمن شناس هستند.

وی عنوان کرد: شهدا در 38سال پیش اثبات کردند برای دفاع از کشور در هر شرایطی توانستند جلوی دشمن را بگیرند و نگذارند به این ملت تجاوز شود.

برات زاده افزود: درس هایی که امروز ملت ما از دوران دفاع مقدس گرفتند این است که از ابتدای انقلاب تا حالا دشمن ایران وجود دارد اما تاکتیک های خود را با داعش ،طالبان، وهابیت و غیره تغییر داده است که نباید تحت هیچ شرایطی از دشمن غافل شویم.

وی با بیان اینکه هر حربه وهجمه ای که این انقلاب خورده است ریشه داخلی دارد وباید این ریشه ها از بین برود افزود: این کشور با خون شهیدان و با صبر واستقامت و از خود گذشتگی آنان بدست آمده است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه قاین ادامه داد: باید مردم هم با درایت کامل درهمه صحنه ها حضور داشته باشند تا دست افراد بی بصیرت و جاهل کوتاه شود.

گفتنی است، نوحه خوانی و قرائت وصیت نامه شهید احمد حاجی وند الیاسی از شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه ها در این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها