خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه شهرستان البرز اذعان کرد: بصیرت جوان مومن ایرانی مانع پنهان شدن چهره واقعی آمریکا در پشت نقاب حامی حقوق بشری است.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۳۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

فاضل عبدالهی مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در ارتباط با هفته حقوق بشر آمریکایی اذعان کرد: حقوق بشر از ابتدای انقلاب اسلامی ایران به عنوان حربه ای در دستان امریکای جهان خوار بر ضد گشور عزیزمان بوده است.

وی گفت: در دوران به اصطلاح پس از برجام نیاز آمریکایی ها به این حربه به شدت افزایش یافته است امریکایی که خود ژست حامی حقوق بشر را می گیرد از ابتدای پیدایش خو.د تا کنون از هیچ اقدامی ضد حقوق بشر مضائقه نکرده است.

این مسئول تصریح کرد: امریکا حاصل نطفه ناپاکی است که نتیجه آن فرزندی شرور و خون خوار برای ساکنین این کره خاکی است به طوری که هیچ کس و در هیچ کجای جهان از شر این فزرند نابکار در امان نبوده است.

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا(ع)شهرستان البرز خاطرنشان کرد: هیچ کس نمی‌تواند جنایات آمریکا علیه سرخ پوستان ،بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی را فراموش کند ،در این بین کشور عزیز ما ایران نیز از این اقدامات ضد حقوق بشری امریکایی ها بی نصیب نمانده است.

عبداللهی مطرح کرد: انهدام هواپیمای مسافر بری ایران در سال67 حمایت از گروهکهای ضد انقلاب از جمله منافقین که نتیجه آن 17 هزار شهید ترور در ایران بوده است.

وی متذکر شد: شاید امریکایی ها جوان ایرانی را این قدر دست کم گرفته اند درست است نسل جدید ایران جنایت گذشته امریکا را به چشم خود ندیده است اما  مطمئنا شاهد ظلم های ملموس بسیاری در سال های اخیر بوده است.

 این مسئول تشریح کرد:  بصیرت جوان مومن ایرانی مانع پنهان شدن چهره واقعی آمریکا در پشت نقاب حامی حقوق بشری است .

 مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا(ع)شهرستان البرز در خاتمه یادآور شد: جوان مومن ایرانی به خوبی می داند که به زیر سوال بردن حقوق بشر در کشور های نظیر ایران فرار روبه جلوی امریکا به جهت انحراف افکار عمومی دنیا از زوم کردن اقدامات ضد حقوق بشری امریکا است و این اقدامات مزورانه  نمی تواند تاثیری در نگرش ضد امریکایی ایرانی ها داشته باشد.

3001/ت30/ب 

ارسال نظرات
پر بیننده ها