به همت پایگاه بسیج خواهران نرجس
نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به همت پایگاه نرجس حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) شاهرود برپا شد.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۲۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
فاطمه عامری مسئول روابط عمومی حوزه صدیقه کبری(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در پایگاه نرجس اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی مرتبط با ماه ضیافت الهی در پایگاه نرجس برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه کتاب های مختلف با موضوعات دینی و مذهبی و مناسبتی و همچنین محصولات فرهنگی مرتبط با این ماه و سبک زندگی اسلامی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است و تا پایان ماه مبارک رمضان این نمایشگاه دایر می باشد.

عامری خاطرنشان کرد: این پایگاه در طول ماه رمضان اقدام به برگزاری افطاری ساده به سبک زندگی اسلامی در قالب نان و پنیر سبزی برای نمازگذاران نموده است و خیرین از این برنامه استقبال کرده و هر شب افطاری ساده برگزار می شود.

وی با اشاره به سرکشی از پایگاه های بسیج توسط شورای حوزه در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان از پایگاه های بسیج تحت امر سرکشی شده و برنامه افطاری ساده و هیات منتظران موعود در قالب حلقه های صالحین در پایگاه برگزار می باشد.

مسئول روابط عمومی حوزه صدیقه کبری(س) با اشاره به جزء خوانی قرآن در پایگاه بیان کرد: در پایگاه های بسیج خواهران مراسم جزء خوانی قرآن برگزار و ثواب آن به روح امام و شهدا اهدا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها