مسئول تعلیم و تربیت بسیج تنگستان:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج تنگستان گفت: خشم ما زمانی که به سمت کفار و مستکبران به کار رود مقدس بوده و لازمه حرکت انقلابی ماست پس شعار مرگ بر امریکا عین خشم مقدس ما خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۰۲۸۸۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، سید حسن مهدی در جمع بسیجیان گفت: طبیعت هر انسان این گونه است که در مقابل پیشامدهای ناگوار خشمگین شود و در آن حالت دست به کارهای ناشایست بزند که این خشم از نظر اسلام نهی شده و همواره بر کنترل خشم در روایات ائمه اطهار(علیه السلام) سفارش شده است.

وی گفت: نباید در بکار بردن خشم افراط و تفریط داشت و هر کدام چه افراط و چه تفریط زمینه خسران فرد را به وجود آورده و ممکن است به دنبال آن یا ستمی را روا دارد یا ستمی بر وی روا داشته شود.

مهدی گفت: انسان بایستی در برخی مواقع که لزوم خشم وغضب احساس می شود بتواند از این قوه استفاده کند و آن موقع خشم به کار برده شده توسط فرد به طور یقین مقدس خواهد بود و زمینه پیشرفت و سعادت فرد را فراهم می کند.

وی خاطر نشان کرد: ما برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن نیز در به کار بردن خشم خود باید راه درست را انتخاب کرده و آن موقع است که در مقابل دشمنان قسم خورده ای چون امریکا خشم به کار رفته ما مقدس خواهد بود.

حجت الاسلام مهدی گفت: در جواب عده ای در کشور که داعیه ارتباط و سازش با امریکای بد عهد و بدسابقه را در سر دارند و خواستار مدارا با آن هستند باید فریاد توام با خشم مقدسمان را با شعار زیبا و انرژی زای مرگ برامریکا بلند کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها