خبرهای داغ:

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) قم در خصوص روز جهانی قدس

ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه قم طي بيانيه اي از آحاد ملت بزرگ و شهيد پرور ايران اسلامي و بویژه بسيجيان و مردم مومن و انقلابی استان قم دعوت کرد تا همچون سنوات گذشته در راهپيمايي پرشکوه روز جهاني قدس شرکت نمايند.
کد خبر: ۸۷۰۲۸۴۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن این بیانیه به شرح ذیل است :

امام خميني(ره): روز قدس روز اسلام و روز حکومت اسلامى است.

سي و هفت سال از صدور پيام تاريخي امام خميني(ره) معمارکبير انقلاب اسلامي در سال 1358 مبني بر نام گذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهاني قدس مي گذرد که آزادانديشان و عدالت خواهان درست کردار در سراسر جهان به ابتکار اعجاز آميز امام راحل جمعه آخر ماه مبارک رمضان در محکوميت اشغالگري قدس شريف که نمادي از مظلوميت و اسارت در دست يک دولت سراسر نامشروع، جعلي و غاصب مي باشد به خيابان ها آمده و برائت خويش را از جنايات و تماميت خواهي هاي جهانی فرياد مي زنند و شاهديم که اين حضور معنادار هر ساله چون زلزله اي پايدار، پايه هاي عنکبوتي استبداد و استعمار را مي لرزاند و روح مقاومت را بر تن مجروح اين بقعه شريف اسلامي مي دمد.

در حقيقت روز قدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت آن است. با اين وصف، گراميداشت اين روز ماندگار ضرورتي ديني، عقلي و سياسي است. قدس در حقيقت نماد اسلاميت قضيه فلسطين و مظهر مظلوميت سرزميني است که همواره مورد طمع و آز استعمار در طول تاريخ بوده است.

در همین راستا رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا و انگلیس خبیث در تلاش است با ایجاد اختلاف بین مسلمانان روز جهانی قدس را کمرنگ نموده و با خوش باوری چند صباحی امنیت خود را تضمین نماید و اين فرصتي است تا باري ديگر مردم روزه دار و متدين ايران اسلامي به همراه بسيجيان در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل با روحيه اي جهادي که برگرفته از مجاهدتي خاموش به ميراث مانده از ايام دلدادگي هشت سال دفاع مقدس است به مدد مردم مظلوم فلسطين آمده و با شعارهاي دندان شکن مرگ بر اسرائيل خواستار نابودي تمامي جيره خواران استکبار جهاني در منطقه خصوصا رژيم اشغالگر صهيونيستي باشند.

ما پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) ضمن لبيک مجدد به نداي ملکوتي امام راحل عظيم الشأن و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... امام خامنه اي(مد ظله العالی)، حمايت خود را از مقاومت اسلامي فلسطين تا آزادي کامل قدس شريف از چنگال اشغالگران صهيونيستي اعلام نموده و هرگونه مذاکره و سازش بدون در نظر گرفتن حقوق حقه ملت فلسطين را خيانت به آرمان ملت مسلمان و مقاوم فلسطين دانسته و آن را محکوم مي کنیم و از تمامي اقشار خصوصا بسیجیان دعوت مي­ کنیم تا همگام با ساير مسلمانان جهان و مردم انقلابی ايران اسلامی وفادار به نظام و رهبري عاليقدر در اين راهپيمايي شرکت نمايند.

ومن ا... التوفیق

تیر ماه 1395 هجری شمسی، رمضان المبارک 1437 هجری قمری

ارسال نظرات