حمیدرضا
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام خبر داد:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان دهلران در اعتبارات سال 95 از اولویت برخوردار هستند.
کد خبر: ۸۷۰۲۶۷۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سید اسکند صیدایی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: شهرستان دهلران به دلیل برخورداری از ظرفیت های بسیار بالایی همچون مجموعه اراضی کشاورزی، منابع آب و خاک و نفت و گاز یکی از شهرستان های استراتژیک استان است.

وی با اشاره به طرح احیا و تسطیح اراضی 550 هزار هکتاری دشت های خوزستان و ایلام افزود: 50 هزار هکتار از این اراضی در شهرستان دهلران قرار گرفته است که پیش بینی می شود با اتمام این طرح شاهد رونق و توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در بخش کشاورزی در شهرستان دهلران باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام تصریح کرد: در سال گذشته از محل ماده 180 اعتبارات مناسبی برای رساندن شهرستان دهلران به متوسط کشور پیش بینی شد.

وی گفت: در سال 95 با توجه به طرح تعادل و توازن منطقه ای منابع اعتباری ویژه ای هم در منابع استانی و هم ماده 180 برای شهرستان دهلران پیش بینی شده است.

صیدایی عنوان کرد: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری نشست کمیته برنامه ریزی استان قرار داریم و با در نظر گرفتن این موضوع که توسعه کشاورزی، منابع آبی، سیستم های شهری و آبرسانی روستایی جز اولئیت های شهرستان می باشند، روی این اولویت ها متمرکز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه مبلغ اعتبارات شهرستان هنوز نهایی نشده است، اضافه کرد: اولویت بودجه بندی شورای برنامه ریزی استان تکمیل پروژه های نیمه تمام سال گذشته است.

ارسال نظرات