فرمانده سپاه ناحيه مهران گفت: در راستای رسیدگی به محرومین و مستضعفین در ماه مبارك رمضان 50 سبد غذايي و جهيزيه براي دو نو عروس مهراني با همكاري سپاه و كميته امداد امام خميني مهران(ره) تامين شد.
کد خبر: ۸۷۰۲۶۶۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مهران ، سرهنگ روح الله جاويدان فرمانده سپاه ناحيه مهران در حاشيه توزيع سبد غذايي به محرومان مهراني گفت:براي اين ميزان كمك سبد غذايي و جهيزيه نو عروسان مبلغ 80 ميليون ريال هزينه شده كه در طي ماه مبارك رمضان بين افراد محروم و بي بضاعت شهرستان توزيع مي شود.

وي اظهار كرد:اين كمك ها با مساعدت پايگاه مقاومت بسيج و كميته امداد امام خميني (ره) تهيه شد كه شامل وسایل و امکانات اولیه و مایحتاج ضروری مستضعفين بود، به تدريج به آنان اهدا شد.

فرمانده سپاه ناحيه مهران افزود: سبدهای غذایی توزیعی در راستای دستورات اسلام و تاکیدات مقام معظم رهبری با هدف کمک به فقرا و مستضعفین در ماه مبارک رمضان و لزوم محرومیت زدایی و همدردی و شاد کردن آنان صورت گرفته است.

حجت الاسلام بهمن ابراهيمي نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه مهران نيز طي سخناني اظهار کرد: اسلام دین خوبی ها و نیکی هاست به همین دلیل دستگیری از نیازمندان و فقرا در آن از اهمیت ویژه برخوردار و در این راستا تاکیدات بسیاری بر آن شده است.

وی خاطر نشان کرد: خیران و متمولان با الگوگیری از سیره پاک نبوی و ائمه اطهار در كمك به محرومان و نیازمندان می توانند تاثیر شگرف و به سزایی در جامعه داشته باشند و از اجر اخروی و بی نظیر آن بهره برند.

ارسال نظرات