مدیر ثبت احوال شهرستان خدابنده:

فاطمه٬ زهرا٬ نازنین زهرا٬ زینب و ریحانه بیشترین نام‌ها در بین نوزادان دختر در خدابنده

بیشترین نام‌ها در بین نوزادان دختر فاطمه٬ زهرا٬ نازنین زهرا٬ زینب و ریحانه در شهرستان خدابنده بوده است.مدیر ثبت احوال شهرستان خدابنده:
کد خبر: ۸۷۰۲۶۳۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر ثبت احوال شهرستان خدابنده با اشاره به ثبت نام ۴ هزار و ۷۳۶ فقره کارت ملی هوشمند در این شهرستان گفت: در سه ماهه نخست امسال ۳ هزار و ۵۰۰ فقره از این تعداد ثبت نام کننده تحویل داده شده است.

محمد کاظم بیات با اشاره به روند کاهشی ولادت در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزود: در سه ماهه نخست امسال 733 مورد ولادت ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 758 واقعه 3 درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: در سه ماهه نخست سال 95 واقعه طلاق 73 مورد به ثبت رسیده که در مدت مشابه سال گذشته 56 مورد بوده است.

مدیر ثبت احوال شهرستان خدابنده با اشاره به واقعه ازدواج در سه ماهه نخست سال 95 گفت: واقعه ازدواج در سه ماهه نخست امسال 619 مورد بوده که در مدت مشابه سال گذشته 746 مورد به ثبت رسیده است.

وی اظهار داشت: واقعه وفات درسه ماهه نخست امسال 143 مورد بوده که این واقعه در مدت مشابه سال گذشته در سه ماهه 142 مورد به ثبت رسیده است.

بیات با اشاره به نسبت جنسیت 113 در شهرستان خدابنده گفت: امسال در شهرستان خدابنده به ازای تولد هر 100 نوزاد دختر٬ 113 نوزاد پسر متولد شده که 113 نسبت جنسیت پسر به دختر است.

وی با اشاره به علت مرگ و میر در شهرستان خدابنده در سه ماهه نخست امسال خاطر نشان کرد: بیماری‌های قلبی 37.5 درصد٬ سرطان و تومور 11.5 درصد و دستگاه تنفسی 7.8 درصد از علل مرگ و میر در این شهرستان بوده است.

عنوان کرد: علل مرگ و میر در سال گذشته در استان بیماری‌های قلبی 35 درصد٬ سرطان و تومور 12.8 درصد و دستگاه تنفسی 7.5 درصد بوده که بیشترین آمار در علت مرگ و میر را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به بیشترین نام‌های انتخابی نوزاد دختر در خدابنده در سه ماهه نخست امسال عنوان کرد: بیشترین نام‌ها در بین نوزادان دختر فاطمه٬ زهرا٬ نازنین زهرا٬ زینب و ریحانه بوده است.

بیات ابراز کرد: در سه ماهه نخست امسال بیشترین نام‌های انتخابی نوزاد پسر در خدابنده ابوالفضل٬ امیرعلی٬ امیرعباس٬ محمد و محمدطاها به ثبت رسیده است.

مدیر ثبت احوال شهرستان خدابنده خاطر نشان ساخت: در سه ماهه نخست امسال 4 هزار و 736 فقره ثبت نام کارت ملی هوشمند در شهرستان خدابنده انجام گرفته که 3 هزار و 500 فقره از این تعداد تحویل داده شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار