مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:
از 19 همین ماه نیز طرح 'هجرت سه' دانش آموزان دختر و پسر استان زنجان به منظور تعمیر، رنگ آمیزی و بهسازی فضاهای مدارس این استان آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۲۶۲۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان 32 گروه جهادی خانم و آقا در عرصه‌های عمرانی، کشاورزی، آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم این استان مشغول خدمت رسانی هستند.

فرهاد امندی افزود: گروه‌های جهادی این استان از خرداد امسال در شش شهرستان استان زنجان در خصوص آبرسانی، مبارزه با آفت سن گندم، آفت زیتون، سم پاشی اماکن دامی، تعمیر غسالخانه و خانه عالم، احداث کتابخانه در کنار مساجد و سایر برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مشغول فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: 32 گروه جهادی با 200 نفر خانم و آقا هم اکنون در مناطق محروم شهرستان‌های طارم، خدابنده، ابهر، ایجرود، ماهنشان و زنجان مشغول به کار هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: احتمال افزایش 32 گروه جهادی به 50 گروه وجود دارد.

امندی در ادامه تصریح کرد: صنایع تبدیلی، بسته بندی و فرآوری در هر شهرستانی متناسب با ظرفیت و پتانسیل آن شهرستان‌ به منظور اجرای اقتصاد مقاومتی و ایجاد درآمد برای مجریان ایجاد می شود.

وی تاکید کرد: ظرفیت شهرستان زنجان در این خصوص شناسایی شده که پتانسیل شهرستان‌های زنجان در خصوص بسته بندی و فرآوری سیب درختی و پیاز، ابهر و خرمدره در زمینه انگور، خدابنده سیب زمینی، طارم زیتون و سیر، ماهنشان ماهی و زردآلو، ایجرود صنایع لبنی و فرآوری شیر و شهرستان سلطانیه نیز صنایع لبنی و حبوبات است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: متقاضیان برای فعالیت در بسته بندی و فرآوری ظرفیت‌های بیان شده در هر شهرستانی می توانند طرح‌های خود را به مراکز بسیج سازندگی در هر شهرستانی ارائه دهند و تسهیلات مربوط به آغاز این فعالیت را دریافت کنند.

امندی تاکید کرد: بازاریابی و فروش محصولات بسته بندی و فرآوری شده توسط مجریان اقتصاد مقاومتی نیز در برنامه ریزی‌های انجام شده قرار دارد که برای فروش مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تسهیلات پیش بینی شده برای اجرای طرح‌های اقتصادی بیان شده را 100 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: اجرای این طرح‌ها تا 16 تیر جاری آغاز می شود.

از 19 همین ماه نیز طرح 'هجرت سه' دانش آموزان دختر و پسر استان زنجان به منظور تعمیر، رنگ آمیزی و بهسازی فضاهای مدارس این استان آغاز خواهد شد.

این طرح نیز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، بسیج سازندگی و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات