مدیر کل استاندارد و تحقیقات استان زنجان:
سازمان استاندارد یک نهاد حاکمیتی است و در این راستا این سازمان نظارت و بازرسی از کالاها و اقلام را در دستور کار جدی خود دارد.
کد خبر: ۸۷۰۲۶۱۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل استاندارد و تحقیقات استان زنجانگفت: ترویج آموزش همگانی در ترغیب مردم به استفاده از کالاهای با کیفیت و استاندارد بسیار مهم است و در این راستا زمانی استاندارد در جامعه جا می افتاد که آموزش و ترویج در مدارس و انتقال آن به خانواده ها با شدت بیشتری دنبال شود و این مهم باید در مدارس استان به خوبی انجام شود.

داود کارگر زاده افزود: سازمان استاندارد استان در راستای عمل به وظایف خود در بحث ترویج فرهنگ استاندارد اقدامات قابل توجهی را تاکنون انجام داده و برگزاری دوره‌های آموزشی، دیوار نویسی در مدارس و خیابانها و آموزش دانش‌آموزان از جمله

اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

وی اظهار داشت: طی سال جاری برای بیش از هزار و ۵۵۷ نفر ساعت از مدیران کنترل کیفیت آموزش انجام گرفته است.

مدیر کل استاندارد و تحقیقات استان زنجان با اشاره به ضرورت نظارت ویژه بر تجهیزات بازی کودکان در پارک های استان گفت:متاسفانه این تجهیزات در پارک های مختلف مغایر با استانداردهای ملی است.

کار گرزاده افزود: تامین سلامتی مردم با توجه به استاندارد سازی خدمات و محصولات انجام می گیرد و بررسی فاکتورهای استاندارد خدمات و محصولات در حوزه سلامت برای مردم اهمیت بیشتری دارد.

وی به تجهیزات بازی کودکان درپارک ها و شهربازی های زنجان اشاره کرد و افزود: تجهیزات بازی کودکان در پارک های مختلف استان زنجان مغایر با استانداردهای ملی است.

کار گرزاده ابراز کرد: تجهیزات بازی فاقد مجوز استاندارد خطر آفرین بوده و می تواند منجر به ایجاد حوادث برای کودکان شود.

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان خاطر نشان ساخت: در راستای استانداردسازی تجهیزات بازی موجود در شهربازی ها اقدام های مناسبی توسط استاندارد در استان انجام شده و نظارت ویژه از ست های بازی کودکاندر دست انجام است.

ارسال نظرات