خبرهای داغ:
معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور :

آرامش كنوني ما مرهون رشادتهاي شهداست

در راستاي تجليل و قدرداني از فداكاري و ايثارگريهاي شهداي 8سال دفاع مقدس يادواره شهدای لاله های آسمانی به همت پايگاه شهيد ورمزيار سپاه خوي در مسجد والي اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۲۵۵۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور در جمع مسئولين و خانواده هاي معظم شهدا و بسيجيان حوزه شهيد عاشوري سپاه خوي از شهدا به عنوان مردان زنده یاد کرد و آنها را تربیت یافتگان رمضان المبارک و محرم دانست.

سردار یوسف شاکری با اين عنوان كه برگزار ي يادواره شهدای لاله های آسمانی، همزمان با ایام شب های قدر اين نشان را دارد که این شهدا مهمان مولایمان حضرت علی (ع) هستند گفت:شهدا کسانی هستند معامله ، تجارت و امور دنیوی هيچ كدام قادر نشد آنها را از یاد خدا جدا کند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: شهیدان افراد برگزیده بودند که راه سعادت و تعالی را انتخاب کرده و با شهادت نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند تا به درخت تنومندی امروز تبدیل شود که ابرقدرت های جهان از آن حساب ببرند.

وی با اشار ه به فرمايش رهبر انقلاب اسلامي كه صهيونيست و استكبار را دشمن اصلي ما بيان كردند افزود: براين اساس دشمنان ما امروز چند عدد ضد انقلاب و حزب منحله دموکرات نیستند چرا كه اینها در برابر نیروی مسلح و نظامی کشور عزيزمان بسیار ضعیف و ناتوان هستند .

شاكري در پايان گفت: رشادت های آن روزهای رزمندگان اسلام موجب شد تا نظام اسلامی در سایه این رشادت ها و فداکاريها، امروز امنیت و آرامش داشته باشد که باید قدر دان این رشادت ها بود.

گفتني است كه بيان خاطرات همرزمان شهدا،مرثيه سرايي و تجليل از خانواده شهدا با حضور معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور، معاون هماهنگ كننده و فرمانده حوزه شهيد عاشوري سپاه خوي پايان بخش اين يادواره بود.

ارسال نظرات