خبرهای داغ:
معاون عملیات سپاه شهدای آذربایجان غربی:
معاون عملیات سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: کشف تله انفجاری در پیرانشهر صحت ندارد.
کد خبر: ۸۷۰۲۵۴۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ کریم علی‌نژاد با بیان اینکه سپاه شهدای آذربایجان غربی در راستای تبدیل تلاش دشمن به یاس و ناامیدی آمادگی کامل و لازم را دارد گفت: از شب گذشته خبری مبنی بر وجود تله انفجاری در شهرستان پیرانشهر در رسانه‌های مختلف منتشر شده است، که این خبر صحت ندارد.

معاون عملیات سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه لازم است تا رسانه‌ها در انتشار اخبار توجه بیشتری داشته باشند، اعلام کرد: انتشار چنین اخبار کذب و نادرستی سبب برهم زدن احساس امنیت در بین مردم می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه لازم است مردم اخبار را از طریق رسانه‌های معتبر کشور پیگیر باشند، خاطرنشان کرد: اخباری که فاقد منبع بوده و به نقل از مسؤولان منتشر نمی‌شود عمدتا معتبر نیستند.

علی‌نژاد با بیان اینکه امنیت کامل در آذربایجان غربی برقرار است، خاطرنشان کرد: رزمندگان سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشرافیت اطلاعاتی و آمادگی کامل با برخی تحرکات گروهک‌های تروریستی که در چند روز گذشته وجود داشت برخورد کردند.

معاون عملیات سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: سپاه شهدای آذربایجان غربی در صعب‌العبورترین مناطق کوهستانی استان حضور دارد و همواره توانسته امنیت را در مرزها برقرار کند.

ارسال نظرات