خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید سمیه تویسرکان از برگزاری برنامه‌های متنوع و مختلف همزمان با هفته عفاف و حجاب در شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۲۵۴۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، مرضیه نانکلی با اشاره به ویژه برنامه های هفته حجاب و عفاف بیان کرد: در این هفته که از 18 تا 24 تیرماه خواهد بود، برنامه های متعددی در سطح شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

وی اظهار کرد: فضاسازی شهرستان مرتبط با موضوع عفاف، ارائه تحقیقات و پژوهش های مرتبط با حجاب و عفاف منطبق با آموزه های دینی، تأکیدات ائمه اطهار(ع)، بیانات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در راستای تبیین ضرورت ترویج و تحقق زندگی عفیفانه در بین زنان و مردان بخشی از برنامه های این هفته است.

فرمانده حوزه شهید سمیه تویسرکان همچنین از برگزاری همایش های متعدد حجاب و عفاف با حضور فرهنگیان، کارکنان ادارت و نهادها و جامعه ورزشی و نیز برنامه طعم زندگی فاطمی برای دانشجویان خبر داد و افزود: مهمترین این برنامه ها تجمع و راهپیمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده در روز 21 تیرماه جاری با حضور مردان و زنان تویسرکانی است.

وی عنوان کرد: شرکت در نماز جمعه در نخستین روز از هفته حجاب و عفاف یعنی در روز هجدهم تیرماه، برگزاری نشست در پایگاه های مقاومت بسیج در راستای ترویج موضوعات عفاف و حجاب بخشی دیگر از برنامه های این هفته در تویسرکان است.

نانلکلی با تأکید براینکه رعایت حجاب و عفاف مختص به بانوان نیست، تصریح کرد: در تمامی این برنامه ها حضور مردان نیز در نظر گرفته شده است.

فرمانده حوزه شهید سمیه تویسرکان، ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه، مقابله با هجمه های پیش بینی شده از سوی دشمنان به ویژه دریاره با کشف حجاب زنان، فرهنگ سازی گفتمان سبک زندگی عفیفانه، ایجاد زمینه همکاری و هم افزایی سازمان ها، نهادها و مؤسسه های مردم نهاد در زمینه حجاب و عفاف و تقویت اعتماد به نفس در زنان محجبه را، از دیگر اهداف اصلی برگزاری ویژه برنامه های هفته حجاب و عفاف عنوان کرد.

وی افزود: بسیج جامعه زنان تویسرکان با همکاری ارگان های فرهنگی و دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای غنی‌سازی و اجرای مؤثر این برنامه ها جلسات متعدد و برنامه هایی ویژه برگزار و تدوین کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات