خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از برگزاری مسابقات شطرنج جام رمضان و یادواره شهدای مدافع حرم در 10 تیر ماه در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۲۵۳۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج جام رمضان و یادواره شهیدان مدافع حرم در شهرستان ملایر اظهار داشت: این مسابقات با یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بخصوص دو شهید مدافع حرم شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقات به روش سوئیسی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شده و نفرات برتر هر رده جوایزی اهدا خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: ثبت نام این مسابقات همه روزه در هیئت شطرنج از ساعت 18 الی 21 صورت می گیرد.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری مسابقه اظهار کرد: این مسابقه در روز دهم تیر ماه و از ساعت 21 و 30 دقیقه در استادیوم تختی برگزار می شود.

رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر ازندریان بیان کرد: این مسابقات با حضور 8 تیم و در مدت 10 شب از شب‌ها ی ماه رمضان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که با حضور پرشور تماشاچیان در دیدار فینال مواجه بود تیم عقاب با برتری در برابر تیم زاگرس به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به برگزاری کلاس های تابستانی در باشگاه مختلف بیان کرد: هیئت های مختلف ورزشی در این شهرستان کلاس هایی برای اوقات فراغت جوانان در نظر گرفته اند.

وی افزود: 26 هیئت ورزشی در شهرستان ملایر آمادگی ثبت نام از علاقمندان برای حضور در رشته های مختلف ورزشی را دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات