مهدی پازوکی با بیان اینکه سازمان بازرسی و دیوان محاسبات ، مجلس نهم مقصران اصلی فیش نجومی هستند افزود: حقوق و دستمزد در کشورمان به شکل غیر عادلانه است لذا آنچه باید در نظر باید دلایل اغماض و ایجاد فیش نجومی را برای مردم بیان کنند و چرا نظارت کافی نداشته اند.
کد خبر: ۸۷۰۲۵۰۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

مهدی پازوکی اقتصاددان و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حقوق نجومی که برخی مدیران مدیران دریافت دور از انتظار مردم در شرایط رکود اقتصادی بوده است اظهار داشت: از برخورد و نگاه سیاسی به فیش های نجومی شود مخالفم و با دید اقتصادی معتقدم که قانون یا غیر قانونی بودن فیش نجومی باید بررسی شود.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی و دیوان محاسبات ، مجلس نهم مقصران اصلی فیش نجومی هستند افزود: حقوق و دستمزد در کشورمان به شکل غیر عادلانه است لذا آنچه باید در نظر داشت دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و مجلس نهم باید دلایل اغماض و ایجاد فیش نجومی را برای مردم بیان کنند و چرا نظارت کافی نداشته اند.

پازوکی بیان داشت: مدیران شرکت بنیاد مستضعفان بیش از 30 میلیون حقوق دریافت می کنند که قطعا تبعات منفی برای جامعه دارد، نظارت کافی در جامعه نداریم بلاخص اینکه مجلس نهم نتوانسته نظارت جدی داشته باشد و ضعیف عمل کرده است امیدواریم فیش های نجومی در مجلس دهم پیگیری و رسیدگی گردد.

ارسال نظرات