یکی از اساتید حوزه و دانشگاه:

مهمترین روش مقابله با وهابیت، آشنایی مردم با شبهات است

خبرگزاری بسیج: یکی از اساتید حوزه و دانشگاه های آذربایجان شرقی در نهضت روشنگری حوزه بسیج کربلا کلیبر، جنگ بین داعش و محور مقاومت را دعوای حق و باطل خواند و گفت: مهمترین روش مقابله با وهابیت و داعش، آشنایی مردم به خصوص جوانان با شبهاتی است که وهابیون و تکفیری ها به وجود می آورند .
کد خبر: ۸۷۰۲۴۹۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام همزبان، تصریح کرد: مخالفان اسلامبا به وجود آوردن گروهک های تروریستی، تکفیری و داعش و با ایجاد فرقه های مختلف دینی و شبهات، تنها به دنبال ضربه زدن به دین هستند.

وی با اشاره به راهکارهای مقابله با حربه های داعش، بیان داشت: اگر در سوریه، عراق، لبنان و یمن و محورهای مقاومت در مقابل داعش نایستیم، مجبور خواهیم بود فردا در شهرهای خود با داعش مقابله کنیم.

حجت الاسلام همزبان، مهم ترین راه کمک به مدافعان حرم را کمک مالی عنوان و اظهار داشت: نیروی انسانی کاملا تامین است و همه مسلمانان وظیفه دارند برای حفاظت از حرم حضرت زینب(س) و جبهه حق، نیازهای مادی محور مقاومت را تامین و پشتیبانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی تلاش ها برای مقابله با داعش مفید و ثمر بخش خواهد بود که بتوانیم روزنه های نفوذ آن ها را بسته و بسترهایی که داعش از آن استفاده می کنند را از بین ببریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار