معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مردم استان در ماه مبارک رمضان تاکنون مبلغ ۱۳ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۸۷۰۲۴۵۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حسن قربانی ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مردم استان در ماه مبارک رمضان تاکنون مبلغ ۱۳ میلیارد ریال تحت عنوان جیره خشک، مواد غذایی، اطعام و افطار به نیازمندان کمک کردند.
 
وی بیش از ۱۰۰ پایگاه ثابت وسیار کمیته امداد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در حمایت از مردم فلسطین ویمن در راهپیمایی روز قدس مستقر می‌شود.

قربانی بابیان اینکه این صندوق‌ها در مسیر راهپیمایی‌ها در مراکز شهرها، بخش‌ها و مصلی های نماز جمعه برای جمع‌آوری کمک‌های انسان دوستانه مردم دایر می‌شود، افزود: امسال با توجه به بروز بحران جنگ یمن و نیاز شدید مردم مسلمان جنگ‌زده این کشور به کمک‌های مردمی، در کنار صندوق کمک‌های مردمی به فلسطین، صندوق‌های کمک به مردم یمن نیز قرار داده‌شده است، تا مردم روزه‌دار استان کمک‌های خود به مردم یمن را در این صندوق‌ها قرار دهند.

وی افزود: همچنین دفاتر کمیته امداد در سراسر استان تا پایان ماه مبارک رمضان و در طول سال جاری آمادگی دارد که کمک‌های مردمی را در این بخش، جمع‌آوری وبه مردم فلسطین ویمن اهدا کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران، اظهار کرد: مردم خیّراستان می‌توانند وجوهات نقدی خود را به شماره‌حساب ۴۰۵۰ بانک ملت شعبه خیابان معلم ساری در سراسر استان واریز کنند.

وی یادآور شد: در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال برای کمک به مردم فلسطین و یمن جمع‌آوری و ارسال‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها