خبرهای داغ:
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه روند افزایش دمای هوا خبر داد و گفت: دمای هوا فردا به 51 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.
کد خبر: ۸۷۰۲۴۴۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

به گزارش بسیج به نقل از ایسنا کورش بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: خوزستان در روزهای آینده گرم‌تر خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود که فردا، دمای هوا در جنوب و مرکز استان به 51 درجه سانتی‌گراد برسد.

وی افزود: دمای هوا در روز گذشته در شوش، شوشتر، اهواز، آبادان، امیدیه و آغاجاری به 49 درجه سانتی‌گراد رسید. انتظار می‌رود این روند ادامه داشته و فردا و پس‌فردا دمای هوا در این مناطق افزایش یابد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب در روزهای پیش‌رو گفت:به دلیل افزایش دما در روزهای آینده به شهروندان توصیه می‌شود در استفاده از حامل‌های انرژی، آب شرب و آب مصرفی صرفه‌جویی را رعایت کنند. امسال بارش‌ها با تاخیر آغاز خواهد شد و بنابراین حفاظت از منابع آب و صرفه‌جویی در مصرف بسیار مورد تاکید است.

بهادری با اشاره به احتمال بروز گرد و غبار عنوان کرد: به دلیل وزش باد، گردوغبار در برخی مناطق استان از جمله آبادان، بستان، سوسنگرد و بخشی از اهواز در بعد از ظهر امروز پیش‌بینی می‌شود. این گرد و غبار می‌تواند از کانون‌های داخلی استان و همچنین از کشور عراق منشا بگیرد. در همین راستا میزان دید افقی در آبادان امروز به 1500 متر رسیده است.

وی گفت: روز گذشته ایذه با 23 درجه سانتی‌گراد خنک‌‌ترین نقطه استان گزارش شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها