خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه میانه هدف از برگزاری این نشست را حفظ تعامل و اصلاح سبک رسانه ای عنوان کرد و گفت: باید ادبیات رسانه ای مان را اصلاح کرده و مهربانی با هم و تلاش در رفع مشکلات شهر و جامعه را جایگزین رقابت کنیم.
کد خبر: ۸۷۰۲۴۰۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جعفر غیابی رسانه ها را بمب افکار سازی خطاب کرد و افزود: مراقب باشیم از این ظرفیت دشمن سود نبرد بلکه با یکدلی و اتحاد، مزه و حلاوت واقعی رسانه ای بودن را حس کنیم.

وی حساسیت رسانه را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: جنگ امروز ما با دشمن جنگی هنری است و دشمن با ایجاد شبهات مختلف در فضای مجازی، تخریب، تحریف و وارونه سازی، اعتقادات و باورهایمان را هدف قرار داده است. جنگ هنر، سلاح هنری می خواهد و شمشیر هنر، سپری هنری لازم دارد.

غیابی با اشاره به نقش خدمات رسانی و محرومیت زدایی سپاه و تلاش در عرصه های مختلف اقتصادی، از رسانه ها خواست تا در بازتاب این فعالیت ها تلاش کنند.

فرمانده سپاه میانه احیای واجب متروکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، رفع شبهات مطروحه در فضای مجازی از طریق دشمن، سوق دادن افکار عمومی به سمت گفتمان رهبری و رفع مشکلات و معضلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... موجود در جامعه با ارائه انتقادات و راهکارهای سازنده را از مهمترین وظایف رسانه ها برشمرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نیز پیدایش قلم و خط را از مهم ترین رویدادهای تاریخی عنوان کرد و آن را پل ارتباطی بین گذشته، حال و آینده دانست و گفت: قلم اگر به درستی بر صفحات کاغذ هدایت شود موجب اصلاح امورات، رفع مشکلات و افزایش معنویت در مردم خواهد شد و در صورت عدم هدایت صحیح می تواند بی دینی را در مردم ترویج نماید.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد قلم و رسانه را امانت و ابزاری با مسئولیت بالا در دست اصحاب رسانه و مطبوعات عنوان کرد و افزود: باید مراقب آنچه می نویسیم باشیم که حلقه ارتباطی قلم بسیار عمیقتر و برنده تر از زبان است و مسئولیت آن نیز بیشتر است.

وی به جنایات استکبار در جهان و کشتار مردم بی دفاع اشاره کرد و با اشاره به فرا رسیدن روز قدس و تاکید بر حضور گسترده مردمی در این حماسه، راهپیمایی روز قدس علیه اسرائیل و استکبار جهانی را هشداری بر آل صعود و آل خلیفه دانست و افزود: رسانه ها باید با عمل به وظیفه خطیر خود، در بیداری افکار عمومی بکوشند.

ارسال نظرات