مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه سبزوار از شرکت بیش از 300نفر روز بسیجیدر اردوهای جهادی سه ماه نخست در سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۲۳۹۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم برزوئی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  با بیان اینکه در طول سه ماه نخست بیش از ۳۰۰نفر روز در اردوهای جهادی شرکت کردند اظهار داشت: جمع اوری محصول پاک سازی محیط زیست، غبارروبی از مساجدو …را از جمله عرصه های حضور بسیجیان عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه در طول سال بیش از ۱۸۰۰نفر روز در این اردوها حضور خواهند یافت بیان داشت: بعد ماه مبارک رمضان اردوهای دوره ای آغاز شده و بسیجیان در دوره های ۷الی ده روزه در مناطق محروم در جهت کمک به محرومیت زدایی مناطق حضور خواهند یافت.
 
برزوئی با بیان اینکه کمک به ساخت و ساز و مرمت مساجد خانه ها عالم و دیگر مکان های عام المنفعه در دستور کار اردوهای جهادی قرار دارد تاکید: کرد: یکی از عمده ترین فعالیت های بسیجیان در این دوره ها افزایش سطح فرهنگی مناطق محروم جامعه است.
 
وی برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه های مختلف را نیز از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در منلطق محروم دانست و تاکید کرد: سعی شده است تا از موقعیت برگزاری اردوهای جهادی بهترین استفاده را برای افزایش توان خانواده های این مناطق در برابر جنگ نرم نیز استفاده کنیم.
 
مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه سبزوار با بیان اینکه این میدان ها نقش موثری در توان خود سازی بسیجیان دارد ادامه داد: انسانی که برای کمک به هم نوع خود کیلومتر ها راه طی می کند و بدون هیچ چشم داشتی اقدام به کمک رسانی می کند درآینده نیز در هر پست و عنوانی باشد می تواند این عمل را انجام دهد.
 


ارسال نظرات
پر بیننده ها