کارشناس مسائل سیاسی گفت : با نامگذاری هفته حقوق بشر امریکایی ملت های جهان در حقیقت پی خواهند برد که آمریکا یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر است و نشان می دهند که مسئله حقوق بشر ابزاری در خدمت اهداف آمریکاست . ...
کد خبر: ۸۷۰۲۳۸۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی در در رابطه با علت نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی گفت : در حقیقت این نامگذاری یک اقدام هوشمندانه ای است تا کارنامه آمریکا در این مدت برای افکار عمومی بازگشایی شود.
 
حقوق بشر ابزاری در خدمت اهداف آمریکاست / هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای کذب حمایت آمریکا از حقوق بشر است
 
وی افزود : با این نامگذاری ملت های جهان در حقیقت پی خواهند برد که آمریکا یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر است و همراهی آمریکا با جنایت رژیم صهیونیستی و همچنین سکوت آمریکا در قبال کشتار مردم بحرین توسط رژیم آل خلیفه ،کشتار مردم یمن توسط رژیم آل سعود همه نشان می دهند که مسئله حقوق بشر ابزاری در خدمت اهداف آمریکاست .
این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد : لذا برای تقابل با این پدیده شوم لازم است که یکسری اقدامات جریان ساز بر علیه آمریکا صورت بگیرد تا کذب حمایت آمریکا از حقوق بشر برای افکار عمومی ثابت شود.
 
آمریکا یکی از کشورهای ناقض حقوق بشر است
 
هانی زاده آمریکا را یکی از کشورهای ناقض حقوق بشر دانست و خاطر نشان کرد : رفتار خشنونت آمیز آمریکا نسبت به ملت های جهان در طول دهه های گذشته باعث ایجاد یک کارنامه بسیار سیاه از امریکا ایجاد کرده است.
 
وی عنوان کرد : سرکوب رنگین پوستان آمریکا توسط سفید پوستان نژادپرست آمریکا به دلایل مختلف و همچنین قرار دادن برخی از افراد آزادی خواه در اتاق های گاز و شکنجه موجب شده است جهان نسبت به شرایط حقوق بشر در آمریکا که مدعی دموکراسی است به شدت نگران شوند.
 
این کارشناس مسائل سیاسی تشریح کرد : اقدامات آمریکا در طول سال های گذشته در افغانستان ، عراق ،سوریه و کشتار مردم کشورهای مختلف در حقیقت شرایطی را ایجاد کرد که شرایط دردناک حقوق بشر چه در داخل جامعه آمریکا و چه در سطح جامعه جهانی به شدت تحت تاثیر قرار بگیرد.
 
هانی زاده در رابطه با راه های مقابله با رفتارهای آمریکا اظهار داشت : بایستی جهان اسلام و کشورهای مختلف دارای ارزش های انسانی به شدت نسبت به رفتار خشونت آمیز آمریکا بر علیه ملت های دیگر و مخصوصا رنگین پوستان واکنش هایی نشان دهند.
 
تدوین سازوکارهای جدید برای مقابله با نقض حقوق بشر توسط حکام آمریکایی
 
وی در پایان افزود : از آن جایی که آمریکا با نفوذ خود در نهادهای بین المللی مثل شورای حقوق بشر ، سازمان ملل و نهادهای بین المللی و منطقه ای سعی می کند به نوعی از حربه حقوق بشر علیه کشورهای مستقل استفاده کند لذا بایستی سازوکارهای جدیدی برای مقابله با نقض حقوق بشر توسط حکام آمریکا تدوین شود.
انتهای پیام/.

ارسال نظرات