مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم را یک اقدام انتقام‌گیرانه توسط جبهه عربی_غربی برای شکستن جبهه مقاومت عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۰۲۳۷۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی نوروزی در جلسه عقیدتی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد هدف جریان های عربی-غربی را در مقطع کنونی، شکستن خط مقاومت علیه صهیونیزم دانست و جنگ‌های نیابتی را محصول یک چنین فکر و جریان پلیدی معرفی کرد که با راه انداختن جنگ در سوریه و عراق و یمن ضمن به راه اندختن جنگ های داخلی، توان نظامی و فکری جبهه مقاومت را درگیر کرده است.

وی با بیان این که تکلیف جهادی امروز جوانان انقلابی خصوصا در سپاه و بسیج، بسیار روشن‌تر از دوران دفاع مقدس است، تداوم مقابله با جریانات شوم اسراییلی صفت را در منطقه خواستار شد و جهاد همه جانبه در برابر کفر و ایادی مزدور و مزوّرش را تکلیف عناصر انقلابی سپاه و بسیج دانست.

حجت الاسلام نوروزی در پایان سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم توسط حاکم نامشروع بحرین را یک حرکت سطحی ندانسته و این اقدام نابخردانه را عکس العمل  و روحیه انتقام گرایانه جبهه عربی-غربی از جبهه مقاومت در سوریه، عراق و یمن اعلام کرد.   


ارسال نظرات
پر بیننده ها