پژوهشگر تاریخ معاصر گفت: شعاع چنین سهل انگاری هایی بسیار وسیع است وقتی رهبری در مورد چنین مسائلی صحبت می کنند عده ای متوجه می شوند ولی در خیلی از زمینه های دیگر هم کم کاری شدید است و مسئولان تا رهبری تذکر ندهند خودشان به فکر نمی افتند.
کد خبر: ۸۷۰۲۳۶۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
صفاء الدین تبرائیان پژوهشگر تاریخ معاصر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در مورد نبود آثار سینمایی و رمان در مورد حادثه هفتم تیر گفت: متاسفانه دایره مسامحه و سهل انگاری مدیران فرهنگی در این زمینه کم نیست.

وی افزود: شعاع چنین سهل انگاری هایی بسیار وسیع است وقتی رهبری در مورد چنین مسائلی صحبت می کنند عده ای متوجه می شوند ولی در خیلی از زمینه های دیگر هم کم کاری شدید است و مسئولان تا رهبر ی تذکر ندهند خودشان به فکر نمی افتند.

تبرائیان تصریح کرد: آقای روحانی باید وزیر فرهنگ را کنار بگذارد و شخص دیگری را که تخصص دارد بر سر کار بیاورد که بتواند کاری در این حوزه های فرهنگی انجام دهد.

این پژوهشگر تاریخ معاصر اظهار داشت: نهاد های دولتی هم که در این حوزه مسئولیت دارند و باید کار کنند افراد علاقه مند به این مباحث را تشویق و حمایت نمی کنند.

ارسال نظرات