مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل گفت: در دنیای امروزی که دنیای بن بست معنوی هست انسان بشدت بدنبال پناهگاه وملجاء میگردد، در حالیکه از نظر اسلام پناهگاه برای انسان ،قرآن است.
کد خبر: ۸۷۰۲۳۵۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه آمل ، حجت الاسلام محمدیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل دردومین محفل انس با قرآن که با حضور پاسداران وسربازان سپاه ناحیه آمل برگزار گردید اظهار داشت : قرآن آموزی ، در محفل انس قرآنی نشستن وحفظ قرآن مقدمه ای است برای فهم ودرک بیشتر معارف قرآنی که عمل به قرآن را فراهم میسازد.

محمدیان خاطر نشان کرد: در دنیای امروزی که دنیای بن بست معنوی هست انسان بشدت بدنبال پناهگاه وملجاء میگردد اما در بیراهه های فراوانی قدم گذاشته است در حالیکه از نظر اسلام پناهگاه برای انسان ،قرآن است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه انس با قرآن ، انس با خدا وائمه دین علیهم السلام است افزود: پروردگار عالم به واسطه این قرآن کسی را که به آن متمسک شود را هدایت میکند لذا باید قرآن به معنای واقعی کلمه در زندگی سرمشق قرار دهیم تا اینکه علاوه برتامین سلامتی وخوشی ورفع گرفتاری ، مارا به بهشت موعود رهنمون شود.

وی در پایان گفت: باید تصمیم قاطع بگیریم در هر روز یک مقدارقرآن بخوانیم ودر کنار آن به مفاهیم وپیامهای آن توجه کامل داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها