کارخانه تولید کننده تیوب لامپهای کم مصرف به صورت تمام پیچ (فول پیچ) در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۰۲۳۲۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳


به گزارش خبرگزاری بسیج؛ کارخانه تولید کننده تیوب لامپهای کم مصرف به صورت تمام پیچ (فول پیچ) در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افتتاح شد.

عبداله آورا با اشاره به اینکه شرکت صنایع نارون لیان تولید کننده انواع لامپهای روشنایی از سال ۱۳۸۷ در رابطه با تولید لامپهای رشته ای و هم چنین مونتاژ لامپ کم مصرف در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر فعالیت می نماید، افزود: کارخانه تولید کننده تیوب لامپهای کم مصرف به صورت تمام پیچ (فول پیچ) نخستین کارخانه استاندارد در ایران با میزان تولید 2 میلیون و 500 هزار عدد تیوب لامپ کم مصرف از ۹ وات تا ۴۰ وات در سال و در یک شیفت کاری ۱۰ ساعته می باشد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تصریح کرد: هم اکنون این کارخانه در راستای تولید کامل لامپ کم مصرف، شامل تیوب، قسمتهای پلاستیکی و بالاست آن اقدام نموده که در مرحله اول راه اندازی خط تولید تیوب لامپ کم مصرف بصورت تمام پیچ آغاز گردیده است.

وی با اشاره به اینکه این تولیدات در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع و سالن تولید به مساحت 3 هزار و 600 مترمربع انجام می پذیرد، خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری صورت گرفته شامل یک میلیون و 300 هزار یورو جهت ماشین آلات از طریق تسهیلات بانک صنعت و معدن و ۳۵ میلیارد ریال جهت کارهای ساختمانی، تأسیساتی آورده شده توسط شرکت نارون لیان مجموعاً به مبلغ ۸۵ میلیارد ریال می باشد.

وی تعداد اشتغالزایی در تولید نهایی را 30 نفر در یک شیفت کاری عنوان کرد و افزود: تولید تیوب لامپ کم مصرف بصورت تمام پیچ کامل برای اولین بار است که در ایران انجام می گیرد و این میزان اشتغالزایی در شیفت دوم کاری به دو برابر خواهد رسید.

گفتنی است استاندار بوشهر، معاونین استاندار، مدیرکل امور اقتصادی استانداری، مدیرکل صنعت و معدن استان، مدیران عامل بانکهای صنعت و معدن و تجارت و جمعی از مسئولین استانی و محلی در آیین افتتاح اولین کارخانه تولید کننده تیوپ لامپ های کم مصرف در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر حضور داشتند

ارسال نظرات