مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان در جمع کارکنان آموزش و پرورش دشتستان گفت: خداوند فرصت­ هایی را برای بندگان قرار داده گویا قرار نیست مؤمنی را عذاب کند.
کد خبر: ۸۷۰۲۲۷۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، حجت الاسلام یعقوب یحیایی در این نشست که به همت کانون بسیج فرهنگیان برازجان برگزار شد تصریح کرد: شب­ های قدر یکی از این فرصت­ های گرانبها است که هم در قرآن و هم در روایات بر عظمت آن بسیار تأکید شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: فرموده­ اند مؤمن باید بین خوف و رجاء زندگی کند که خوف یعنی ترس و بیم که البته منظور بیم و ترس از خدا نیست بلکه منظور این است که انسان از گناهان خود بیم و ترس داشته باشد و رجاء نیز به این معنا است که انسان به فضل خدا امیدوار باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان همچنین با بیان روایتی از امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: هر روز، دقیقه و حتّی هر لحظه­ ای که از عمر انسان می­ گذرد قابل بازگشت نیست و در روایت است که آن روز خطاب به انسان می­ گوید: من روز جدیدی هستم و بر تو و اعمالت شهادت می­ دهم پس در من اعمال خیر انجام بده تا روز قیامت شهادت دهم چرا که مرا دیگر هرگز نخواهی دید.

انتهای خبر/

ارسال نظرات