فرمانده سپاه کردستان از انهدام یک تیم از اشرار وابسته به گروه های ضدانقلاب خبر داد و گفت: تمامی اعضای این تیم به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۸۷۰۲۲۷۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان سردار محمدحسین رجبی در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: یک تیم 11 نفره وابسته به گروه های ضدانقلاب چند روز پیش قصد ورود به کشور را داشتند که در همان لحظه اول در رصد نیروهای اطلاعاتی سپاه قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: مکان‌هایی که اعضای این گروه قصد ورود به آنجاها را داشتند توسط نیروهای مسدود می‌شد و پس از 10 روز تعقیب، با تحمیل اراده خود بر آنان اعضای این تیم را به منطقه کوهسالان هدایت کردیم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: در آن منطقه نیروهای سپاه کردستان طی یک عملیات موفق شدند تمامی اعضای این تیم را به درک واصل کنند.

وی افزود: متاسفانه سپاه کردستان سه نفر از نیروهای جوان بومی خود را تقدیم انقلاب کرد که ما به عنوان سپاه کردستان، شهادت اینم عزیزان را به خانواده شهدا و نیروهای سپاه کردستان تبریک و تسلیت عرض می نمایی.

سردار رجبی پیام انهدام این تیم را اینگونه بیان کرد: اگر کسانیعضو سازمان اشرار ضدانقلاب هستند به دامن پرمهر اسلام برگردند چون خیانت به کشور نمی‌تواند جزو افتخار برای آنان باشد و سپاه به صورت قاطع با آنان برخورد خواهد کرد.


ارسال نظرات