رئیس دادگستری نوشهر هشدار داد:شیوع بدحجابی در سواحل به عنوان زنگ خطری برای اهالی مناطق گردشگرپذیر غرب مازندران است.
کد خبر: ۸۷۰۲۲۵۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام ابراهیم عرب خرد مردی در گفت و گویی با اشاره به 7 تیرماه سالروز شهادت مظلومانه دكتر بهشتی و آغاز  هفته قوه قضائیه ، اظهار كرد: دستگاه قضا شهرستان نوشهر با همه امكانات موجود در جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان تلاش می كند و از هیچ كوششی فروگذار نیست.

وی  با تاکید براینكه  پیشگیری از بروز انواع جرائم نیازمند  همراهی و همکاری دیگر ادارات  ذیربط و نیز جزو ماموریت های اصلی دستگاه قضا است، افزود:  در این زمینه رسانه های گروهی، خانواده ها، روحانیون و امامان جمعه نیز می توانند نقش آفرینی داشته باشند و به دستگاه قضا  در پیشگیری از جرائم كمك كنند.

رئیس دادگستری نوشهر با اشاره به نقش اساسی  حدود 30 دستگاه  در بعد مسائل اخلاقی، پیشگیری و برخورد با انواع آسیب های اجتماعی از جمله پدیده بدحجابی طبق قانون در نظام اسلامی، تصریح كرد: این 30 دستگاه  نباید اجازه دهند این منطقه به محل امنی برای عده ای از افراد سودجو و بزهکارتبدیل شود.

وی در ادامه  با تصریح به شیوع  پدیده  بدحجابی در شهرستان های  ساحلی غرب مازندران، به ایسنا گفت: شیوع بدحجابی در سواحل به عنوان زنگ خطری برای اهالی مناطق گردشگرپذیر  غرب مازندران است كه نیازمند برخورد با این معضل و همكاری همه جانبه بیشتر مسئولان نهادهای مرتبط است.
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها