مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی گفت: فاجعه هفتم تیر و شهادت شهید آیت الله دکتر بهشتی مظلومیت این شخصیت بزرگ را بر همگان عیان و جریان نفاق را به طور کامل رسوا کرد.
کد خبر: ۸۷۰۲۱۷۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

حجت الاسلام ابوذر شاد در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دشتی، با گرامیداشت تقارن هفتم تیر سالروز شهادت شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش با 21 ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت مولی الموحدین بدست اشقی الاشقیا ابراز داشت: شهید بهشتی از یاران وفادار و فداکار امام خمینی(ره) و از چهره های درخشان انقلاب اسلامی بود که از آغاز نهضت اسلامی در میدان مبارزه حضوری فعال داشت.

وی افزود: آن شخصیت بزرگوار علاوه بر اجتهاد در فقه، در تفسیر و فلسفه صاحب نظر بود و از معدود مجتهدانی بود که علوم قدیم و جدید را به همراه سوابق مبارزه و فعالیت های اجتماعی در خود جمع کرده بود.

وی خاطرنشان ساخت: شهید بهشتی فردی مدیر، مدبر و تشکیلاتی بود که تشکیل اتحادیه دانشجویان مسلمان خارج از کشور، راه اندازی حزب جمهوری اسلامی، اداره مجلس خبرگان قانون اساسی و عالیترین مقام قضایی کشور را عهده دار بود.

وی افزود: این شهید عزیز به عنوان یکی از رهبران فکری انقلاب مورد خشم استکبار جهانی و عوامل داخلی آن بود و لذا مظلومانه مورد تهاجم و تبلیغات سوء آنها قرار گرفت و قبل از ترور فیزیکی، دشمنان به زعم باطل خود شخصیت وی را ترور کردند و امام بزرگوار هم فرمودند: "شهید بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد و خار چشم دشمنان اسلام بود"

شاد در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: یکی از آفت های هر انقلابی، نفوذ و رخنه افراد فرصت طلب است که با نفوذ خود، فرزندان دلسوز انقلاب را کنار زده و انقلاب را عقیم و یا راه را برای تسلط دوباره بیگان ، هموار می نماید؛ در انقلاب اسلامی ایران نیز این موضوع رخ داد و فرصت طلب هایی مانند لیبرال ها، ملی گراها، منافقین و ... وارد انقلاب شدند و تحت لوای بنی صدر وضعیتی را بوجود آوردند که یاران اولیه انقلاب مانند شهید بهشتی را مورد ترور شخصیتی و فیریکی قرار دادند تا زمینه را برای تسلط دوباره استکبار در ایران فراهم نمایند.

وی افزود: لذا هفتم تیر نقطه اوج برخورد دو جریان بود یکی خط امام و اسلام راستین یعنی همان راه اصلی انقلاب و دوم خط مخالف این جریان که شامل همه گروههای مخالف اسلام و اصیل و انقلاب راستین بود که تحت لوای بنی صدر جمع شده بودند.

شاد بیان داشت: خون شهدای هفتم تیر توانست این جریان نفاق و بیگانه پرست را رسوا نموده و آنها از صحنه انقلاب اسلامی کنار بزند و انقلاب را بیمه نماید.

وی تاکید کرد: شهادت مظلومانه شهید بهشتی و یارانش تحول بزرگ و رشد فکری در مردم ایجاد و آنها را روشن نمود و جو متشنج تبلیغات سوء و تهمت ها را از وی کنار زد و انقلاب را وارد مرحله جدیدی کرد همانند خون شهدای کربلا که امام صادق(ع) فرمودند: "بَذَلَ مُهْجَتَهُ فِيكَ لِيَسْتَنْقِذَ عِبَادَكَ مِنَ الْجَهَالَةِ وَ حَيْرَةِ الضَّلَالَة ، امام حسين شهيد شد تا بندگان آگاه و از شك و گمراهی بيرون بيايند".

شهید آیت الله دکتر بهشتی به همراه هفتاد دو تن از یاران انقلاب در شامگاه 7 تیر سال 1360، در انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به دست عمال آمریکا، به فیض شهادت نائل آمدند.


ارسال نظرات