خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه بجنورد

شب قدر شب فضیلت و تولد مجدد انسان است

حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بجنورد در جمع پاسداران شیروان با اشاره به فضیلت شب های قدر گفت: شب های قدر متعلق به حضرت علی است و شب نزول برکت و مغفرت است.
کد خبر: ۸۷۰۲۱۶۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴


به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بجنورد در جمع پاسداران شیروان با اشاره به فضیلت شب های قدر گفت: شب های قدر متعلق به حضرت علی است و شب نزول برکت و مغفرت است.

محمدی ادامه داد: شب قدر شب فضیلت و آزمون و شب تولد مجدد انسان است.

وی افزود: براساس روایات در این شب ها شیطان اجازه ورود به زمین را ندارد و اگر کسی مرتکب گناه شود از وسوسه شیطان نیست بلکه از ضعف و ناتوانی خودش است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه امروزه دشمنان برای شبهه افکنی در دین و اسلام از هر راهی وارد می شوند گفت: در طول تاریخ نیز این امر مشهود بوده و علمای شیعه در همه اعصار به فریاد حاکمان می رسیدند و شبهات را پاسخ می دادند و امروز نیز حوزه های علمیه با استفاده از همه روش ها رفع شبهات می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بجنورد با بیان اینکه لطف و کرم خداوند به اندازه ای است که نمی خواهد بنده ای وارد جهنم شود گفت: براساس آیات و روایات خداوند متعال راه های میان بری برای رسیدن به فضیلت ها قرار داده که راه صدساله را در ی شب می توان طی کرد و رحمت خداوند را کسب کرد.

محمدی معجزه نیت،تولد مجدد،اعداد و اصل تحول را چهار راه میان بر رسیدن به رحمت خدا معرفی کرد.

وی گفت: انسان محدود به زمان و مکان می تواند با نیت خالص برای خدا از ثواب همه کارها بهره ببرد.

محمدی با اشاره به ماجرای حر اظهار داشت: زمانی که حر متحول شد و توبه کرد و به یاران امام حسین پیوست گناهانش بخشیده شد.

وی افزود: در روایات بسیاری آمده اگر کسی یک شب از بیماری پرستاری کند گویی تازه متولد شده و یا اگر کسی 40 شبانه روز روزی حلال بخورد گناهانش می ریزد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها