امام‌جمعه خورموج گفت: امام خمینی(ره) احیاگر امر به‌ معروف و نهی از منکر در قرن حاضر هستند.
کد خبر: ۸۷۰۲۱۵۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح ظهر امروز در جلسه شورای امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرستان دشتی ضمن تسلیت سالروز شهادت نخستین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی(ع) و شهدای هفتم تیر اظهار داشت: مهم‌ترین کار در ایام ماه مبارک رمضان روی آوردن به معروف و دوری از منکرات است.

امام‌جمعه خورموج با بیان اینکه امام خمینی(ره) احیاگر امر به‌ معروف و نهی از منکر در قرن حاضر هستند، افزود: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در قرن حاضر امربه‌معروف و نهی از منکر را احیا کردند.

مصلح خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به‌طور مکرر در ارتباط با اهمیت فرهنگ در جامعه به‌عنوان یک امر اساسی و زیربنایی در فعالیت‌‌هایی که در مجموعه نظام سلامی صورت می‌گیرد گوشزد می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتی تأکید کرد: به‌منظور نهادینه کردن مسائل فرهنگی ورزشی در جامعه اسلامی نیاز به اجرایی شدن این دو فریضه الهی است.

مصلح تصریح کرد: سال 90 در کشور 40 شهر به‌عنوان شهرهای نمونه و منتخب برای اجرای تذکر لسانی امر به‌ معروف و نهی از منکر انتخاب و در استان بوشهر نیز دشتی با توجه به پیشینه فرهنگی، ایمان و تدین مردم این شهرستان به‌عنوان شهرستان منتخب در اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر لسانی در نظر گرفته شد که در سنوات گذشته برنامه‌های خوبی در این زمینه صورت گرفت.

امام‌ جمعه خورموج گفت: دو فریضه الهی امر به‌ معروف و نهی از منکر زمان و مکان را نمی‌شناسد و حداقل کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم تذکر لسانی است که باید امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی با جدیت عمل کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دشتی نیز گفت: با توجه به اهمیت امر به‌ معروف و نهی از منکر ضرورت شناخت نقاط آسیب‌پذیر امری ضروری است.

محمد حسینی با تأکید بر اینکه از تولیدات فرهنگی در ادارات استفاده شود یادآور شد: باید بسترسازی کنیم تا فرهنگ دو فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی نهادینه شود.

ارسال نظرات