فرمانده ناحیه عنبرآباد :

کسانی که به دنبال حذف شعار مرگ برآمریکا بودند و فتنه ی ۸۸ را در منزلشان طراحی می کردند، انقلاب و خون شهداء این افراد را رسوا کرد.

سرهنگ اسفندیاری در نشست سالانه مودت : دشمن از طریق سربازان پیاده نظامش در درون کشور به دنبال این است که ریشه ی انقلاب را بزند و سربازان پیاده نظام آمریکا کسانی هستند که دل در گرو آمریکای جنایتکار بسته اند و حل مشکلات اقتصادی را در گرو رابطه با آمریکا می دانند .
کد خبر: ۸۷۰۲۱۴۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، فرمانده ناحیه مقاوت بسیج سپاه عنبرآباد طی مراسم نشست سالانه مودت در جمع بسیجیان شهرستان عنبرآباد گفت: امروز تفکر و حرکت بسیج برگرفته از تفکر و حرکت عاشورایی است ، شما بسیجیان با حضور خودتان در عرصه های دفاع از انقلاب ، انقلاب اسلامی را بیمه کرده اید این از افتخارات شما بسیجیان انقلاب اسلامی است و شما سربازان ولایت الگویی شده اید برای ملت های آزادی خواه جهان مردم سوریه ، عراق ، یمن و .. این الگو پذیری که ملت های جهان از شما بسیجیان دارند باعث افتخار برای شما بسیجیان است
سرهنگ اسفندیاری افزود: در طول عمر با برکت انقلاب هر گاه استکبار و ایادی استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار چالشی را بر سر راه انقلاب و نظام بوجود آورد بسیج در آنجا حاضر شد و دشمن را سرجای خودش نشاند و بسیجیان به عنوان سرباز ولایت همیشه مدافع انقلاب ،  ارزش های انقلاب بوده اند و خواهند  بود و این از افتخارات بسیج انقلاب اسلامی است که کارنامه ی بسیار درخشانی را از خود برجای گذاشته و مدافع ارزش های انقلاب و حافظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب است.
سرهنگ اسفندیاری افزود: مجموعه ی بسییج در  این تشکل عظیم ده ها  میلیونی که مردمی بسیار متدین ولایت پذیر  با اخلاص و از بهترین افراد جامعه هستند امروز گوش به فرمان ولایت و جهت دفاع از انقلاب و دستاوردهای انقلاب حرکت خواهند کرد و جهت دفاع از انقلاب و ارزش های انقلاب با هیچ کس تعارفی ندارند و نخواهند داشت بسیجیان تکلیف گرا هستند و تکلیف شان را به موقع انجام می دهند ما همه سرباز ولایت و تابع محض فرمایشات مقام عظمای ولایت حضر ت امام خامنه ای عزیز هستیم.
وی افزود:  امروز انقلابی بودن ، انقلابی ماندن و انقلابی حرکت کردن از مهم ترین شاخص های بسیج انقلاب اسلامی است امروز باید گوش به فرمان فرمایشات مقام عظمای  ولایت باشیم و آن چه را حضرت آقا می فرمایند سرلوحه ی کاری قرار دهیم.
وی بیان داشت: افرادی که امروز دست به طرف اجانب ، دشمنان نظام و انقلاب دراز می کنند انقلابی نیستند  ، کسانی  که امروز   حل مشکلات اقتصادی را در گرو آمریکای جنایتکار می دانند انقلابی نیستند  ، کسانی که امروز  به فکر مشکلات اقتصادی مردم در درون کشور نیستند این ها انقلابی نیستند  ،  کسانی  که دست به آن طرف آب ها دراز می کنند و کلید حل مشکلات اقتصادی  را در آن طرف مرزهای آبی  می بینند این ها انقلابی نیستند  کسانی که  به دنبال این هستند که  چهره ی خباثت آلود آمریکا را به عنوان فرشته ی نجات جلوه دهند انقلابی نیستند .
وی همچنین خاطرنشان کرد: کسانی  که به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند و  به دنبال مذاکره و رابطه با آمریکای جنایتکار دشمن شماره یک نظام و انقلاب بودند این ها افرادی خائن ،  منافق و خود فروخته هستند زیرا که سست ایمان  ، بزدل و ترسو هستند .
سرهنگ اسفندیاری افزود: دشمن از طریق سربازان پیاده نظامش در درون  کشور به دنبال این است که ریشه ی انقلاب را بزند و سربازان پیاده نظام آمریکا کسانی هستند که  دل در گرو آمریکای جنایتکار بسته اند و حل مشکلات اقتصادی را در گرو رابطه با آمریکا می دانند .
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: در برجام طرف مقابل وظیفه اش رفع تحریم ها بود که عمل نکرد مسئله ی بیمه نفت کش ها حل نشد ، پول ها ی که  در دیگر کشور ها داریم به ما ندادند آمریکایی ها در برجام به تعهداتشان عمل نکردند اما متأ سفانه برخی از افراد به دنبال هستند  رابطه با این شیطان بزرگ را برقرار نمایند این افراد  شهداء را فراموش کرده اند اگر وصیت نامه شهداء را مطالعه کنند باید درس بگیرند که چطوری باید در مقابل استکبار ایستاد نه این که دست به طرف استکبار دراز کرد  .
سرهنگ اسفندیاری در ادامه بیان داشت: دشمن با تمام توطئه های که بر علیه  نظام و انقلاب انجام می دهد به دنبال این  است که ریشه های انقلاب رابزند ، کنگره ی آمریکای جنایتکار هر ساله مبالغ هنگفتی را جهت براندازی انقلاب اسلامی کنار می گذارد و به دنبال این هستند که جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرد آنها از این حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی ترس دارند.
وی افزود: هر جا انقلابی حرکت کرده ایم پیشرفت کرده ایم و مانع نفوذ دشمن شدیم  و هر جا انقلابی حرکت نکردیم آمدند با سیمان بتون ریختند ، انقلابی حرکت نکنیم  توسری خوار و ذلیل  هستیم ، پسرفت داریم و هرجا به پیشرفت های بسیار حساس در طول عمر با برکت انقلاب دست پیدا کرده ایم چون  انقلابی و در مسیر شهداء ، مسیر امام (ره) حرکت کرده ایم و گوش به فرمان ولایت بوده ایم  .
وی بیان نمود: انقلابی حرکت کردن یعنی گوش به فرمان مولا و سرورمان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز است انقلابی یعنی روی پای خود بایستیم واعتماد به نفس خود رابالا  ببریم ،  در مقابل استکبار محکم بایستیم، در مسیر شهداء حرکت کنیم به درون کشور و تولید داخلی توجه نماییم نه به آن طرف مرزها اگر به آن طرف مرزها نگاه کردیم و دستمان به آن طرف مرزها باشد این از روحیه ی انقلابی به دور است.
فرمانده سپاه عنبرآباد افزود: امروز دشمن درصدد این است که از هر طریقی شده انقلاب و ریشه های انقلاب را از طریق نفوذ فرهنگی ، اقتصادی ،  اجتماعی … بزند  ، وظیفه و تکلیف ما حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است باید در مقابل نفوذ دشمن ، نفوذ فرهنگی ، نفوذ اقتصادی ، نفوذ سیاسی ، نفوذ اجتماعی و …. بایستیم.
وی افزود: دشمن در سال گذشته به دنبال نفوذ سیاسی بود به دنبال این بود که افرادی را در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام ورود دهد تا ریشه های انقلاب را بزنند اما  به لطف پروردگار موفق نشدند و تو دهنی محکمی خوردند.
سرهنگ اسفندیاری افزود:  دشمن دست از دشمنی با انقلاب اسلامی بر نمی دارد و بر نخواهد داشت  چون  دشمن  از انقلاب اسلامی سیلی بسیار محکمی خورده است  انقلاب اسلامی یک سد بسیار محکمی در مقابل  استکبار ، ایادی استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار است .
وی بیان داشت : یکی  از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی این است که هر کس برخلاف ارزش های انقلاب اسلامی حرکت کند رسوا می شود همان طور که افرادی در طول عمر با برکت انقلاب رسوا شدند سران فتنه خائن که در سال ۸۸ خیانت کردند رسوا شدند خاتمی که هشت سال رئیس جمهور بود رسوا شد ،  آن کسی که به  دنبال حذف شعار مرگ برآمریکا بود و فتنه ی ۸۸ را در منزلش طراحی می کرد ببینید چطوری رسوا شدند  انقلاب و  خون شهداء این افراد  را رسوا می کند.
فرمانده سپاه عنبراباد بیان نمود: سران فتنه موسوی خائن ،  کروبی خائن  ، خاتمی خائن این افراد  کسانی بودند که در سال  ۷۸ و  ۸۸ به دنبال بودند ریشه های انقلاب را بزنند اما با  حضور شما مردم مردم ولایت پذیر  و همیشه در صحنه یک مشت محکم و تو دهنی محکمی به  فتنه گران ، ایادی استکبار  و در رأس آن آمریکای جنایتکار زده شد.
وی افزود: امروزما  باید دشمن را خوب  بشناسیم نقشه دشمن و هدف  دشمن را خوب  بخوانیم دشمن شماره  یک این نظام و انقلاب ایادی استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار ،  رژیم غاصب حرامزاده صهیونیستی ،  کشور پلید و خبیث انگلیس  و ایادیشان است .
سرهنگ اسفندیاری افزود: در سالهای گذشته  فرد خائنی که از طریق سایتش به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا بود به دنبال این بود  که روح  استکبار ستیزی را از ملت بگیرد و این روح استکبار ستیزی ضعیف شود اما مردم فهیم، با ولایت ،  با بصیرت و انقلابی دیدید  که در مراسمات راهپیمایی های ۲۲ بهمن ،۱۳ آبان و نه دی حضور پیدا کردند و شعار های کوبنده مرگ برآمریکا ، مرگ بر اسرائیل ،  مرگ بر سران فتنه و مرگ بر فتنه گر را سر دادند و یک تو دهنی محکمی هم  به افرادی که در داخل از این غلط ها ی زیادی می کنند و هم به آمریکای جنایتکار و ایادی اش زدند.
وی افزود: ما انقلاب کردیم و  خون دادیم که در مقابل دشمن بایستیم نه این که برخی ها بروند در مقابل دشمن شماره یک نظام و انقلاب دست دراز کنند این  افراد کور خوانده اند بدانند که ملت بیدار و هوشیار است ،  مردم با بصیرت  ،  ولایت پذیر و همیشه در صحنه هوشیارند همان طور که با ایجاد حماسه نه دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران و ایادی استکبار زدند مردم همیشه در صحنه هستند و دشمن را به خوبی می شناسند.
وی افزود: آنچه که  امروز مهم است انقلابی ماندن ، انقلابی حرکت کردن  و انقلابی زندگی کردن است  و آنچه حضرت آقا از ما انتظار دارد همین  انقلابی ماندن و انقلابی زندگی کردن  است
 



ارسال نظرات