خبرگزاری بسیج: آیین گرامیداشت سی و پنجمین سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از مسئولان کشور در مسجد ابوالفضل(ع) میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۲۱۱۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در این آیین با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص حادثه هفتم تیر، این حادثه را حادثه ای بزرگ و عبرت آموز عنوان کرد و گفت: شهدا با اهدای خون خود، آبروی اسلام و انقلاب را حفظ کردند و امروز وظیفه ما پاسداشت و تجلیل از خدمات آنهاست.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به اهمیت قضاوت بر اساس عدالت در آیین اسلام، این منصب را با ارزشترین و در عین حال خطرناکترین منصب ها عنوان کرد و گفت: قاضی نماینده خدا در اجرای عدالت و دفاع از مظلوم است و از این لحاظ با فضیلت ترین مقام هاست.

وی در بخشی از سخنان خود احقاق حق و دفع باطل، و برقراری عدالت را از هدف اصلی در حکومت امیرالمومنین علی(ع) عنوان کرد و افزود: هیچ حکومتی با ظلم و فساد بقا نمی یابد و فساد نتیجه بی عدالتی در جامعه است.

حجت الاسلام امیرنژاد بیان کرد: ملت ایران به انقلاب اسلامی و گردانندگان آن اعتماد دارند و بنای انقلاب نیز بر اجرای عدالت استوار است و قضّات در اجرایی شدن این امر نقش پایه ای دارند.

وی ادامه داد: قوه قضائیه وظیفه اش دفاع از حقوق فردی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... مردم است و باید محیطی ناامن برای اشرار، قاچاقچیان، مفسدان و مخلّان امنیت فراهم کرده و پناهگاه و تکیه گاهی برای مردم مظلوم و بی دفاع باشد.

ارسال نظرات